Lichaam voor D.O.D. hoofd

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Minaide
YoSD
YoSD

Lichaam voor D.O.D. hoofd

Postby Minaide » 25 Feb 2012 18:30

Ik heb al een tijdje een D.O.D. Too hoofdje op mijn kamer liggen. Ik zoek hier al lang een lichaam voor, maar dat is niet zo handig aangezien ik niet weet welke lichamen op zijn hoofd zouden passen en ik weet ook niet hoe dat zit met het kleurverschil.

Weten jullie welke companies zouden passen? Modden is inderdaad een optie, maar daar ben ik wat bang van. Een doll opsturen is een risico en om af te spreken, nja, daar ben ik te verlegen voor. :blush:

En hoe zou ik het resin het best kunnen vergelijken (online)? Ik weet niet hoe oud het hoofdje is en het ligt al een hele tijd in het donker, maar ik denk dat het toch wel al (een beetje) vergeeld is. Graag zou ik het lichaam ook tweedehands willen vinden, wat het dan weer heel wat moeilijker maakt om de kleur te matchen.

Alvast bedankt! ;)
Home
Mariko ~ DollZone Ani

Yuuki
YoSD
YoSD

Postby Yuuki » 25 Feb 2012 19:15

Ik ben lid geworden van het Den of Angels forum, daar zijn ontzettend veel mensen die hybrid dolls maken. Dat is ontzettend handig want ik wil een Unoa girl hybrid gaan maken en heb ook geen idee welke resin daarbij past. Ik kan alleen vergelijken met mijn Elfdoll :x en die twee misstaan elkaar flink.
Daar kun je als geluk hebt ook foto's vinden waarbij resin word vergeleken met andere dolls zodat je een idee hebt welke het beste erbij past. Of je kan zelf een topic er over openen.

Voor de rest kan ik je zelf niet helpen, ik heb geen flauw idee hoe je zoiets moet aanpakken maar misschien heb je hier al wat aan.

smeen
YoSD
YoSD

Postby smeen » 26 Feb 2012 11:30

Nou, het light eraan of je hoofdje white skin of normal skin is natuurlijk.

Minaide
YoSD
YoSD

Postby Minaide » 26 Feb 2012 12:12

@Yuuki: Dankje, daar heb ik zeker wat aan. Ik weet dat je op DOA inderdaad zulke topics kunt vinden, maar ik weet niet goed waar en hoe ik moet zoeken aangezien de vergeling ook meespeelt.
Toch bedankt! (:

@Smeen: Dat weet ik eigenlijk ook niet eens. Ik geloof normal skin, aangezien het wel rozig is en niet naar de witte kant neigt.
Home
Mariko ~ DollZone Ani

smeen
YoSD
YoSD

Postby smeen » 26 Feb 2012 15:48

Ok, als je inderdaad normal sking hebt, zijn dit de companies die goed zullen matchen volgens het internet:

Angel of Dream
Resindoul/Bobobie
Dollmore
Dollfamily
Supia

Minaide
YoSD
YoSD

Postby Minaide » 05 Mar 2012 20:04

Bedankt! :)
Home
Mariko ~ DollZone Ani