Het ziet er naar uit dat Luts /eindelijk/ een volwassener Kid Delf meisjeslichaam gaat uitbrengen! Tot nu toe is er alleen nog maar een teaser: http://eluts.com/shop/step1.php?number=6083
Persoonlijk ben ik hier heel blij mee. Ik vind dat veel Kid Delfs eigenlijk wel een volwassener lichaam kunnen gebruiken...
Nieuw Kid Delf meidjeslichaam
Moderator: Café Mods
Beter!~ Ik vind de kid delf meisjes altijd heel mooi maar vond t kinderlijke lichaam inderdaad ook niks.. (kan ik niet gebruiken voor Kayah..)
Ben hier best wel blij mee XD
Ben hier best wel blij mee XD
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha
Ik vind het eigenlijk wel zonde. Het wordt nu een soort MNF meid en de kiddelf lichamen zijn juist mooi zoals ze zijn.
MSD hoeven niet allemaal sexbommen te zijn of een volwassen uiterlijk te hebben naar mijn mening. Dus ik hoop echt dat het een optie wordt en je ook nog de oude lichamen kan krijgen omdat ik die toch echt heel mooi vind.
MSD hoeven niet allemaal sexbommen te zijn of een volwassen uiterlijk te hebben naar mijn mening. Dus ik hoop echt dat het een optie wordt en je ook nog de oude lichamen kan krijgen omdat ik die toch echt heel mooi vind.
Hmmm, ik ben er zeker weten blij mij. Ik vind het namelijk zo jammer dat de meeste MSD door companies als kinderen gepresenteerd worden terwijl ik ze toch graag als ouder of volwassenen wil hebben. De keuze is daarin echt beperkt. Meer variatie wat betreft lichaam is wat dat betreft alleen maar mooi, maar ik hoop net als Amaris dat ze wel het oude kinderlijke lichaam ook blijven verkopen. En ik moet zeggen dat ik de meeste Kid Delf hoofdjes echt kindergezichtjes vind en dan zouden ze beter passen bij het oude lichaam.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
sommige mensen willen dat wel, voor mijn nieuwe meisje zoek ik juist daarvoor ! ik vind het zo zonde dat de meeste msd's die ik zie juist te kinderlijk zijn... als ik al een sexy meid wil moet ik dus sd formaat en dat kan ik niet goed tillen...Ik vind het eigenlijk wel zonde. Het wordt nu een soort MNF meid en de kiddelf lichamen zijn juist mooi zoals ze zijn.
En ja, ze zouden gek zijn als ze de kinderlijke lichamen niet meer zouden verkopen, die lopen juist goed :3
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Ik hoop dat luts niet het mellon face probleem gaat creeren dat Dod heeft
dat als je een ouder hoofd op het nieuwe lichaam zet het lijkt alsof het hoofd veels te groot is omdat het gezicht veel groter is dan je zou verwachten voor de verhoudingen
dat als je een ouder hoofd op het nieuwe lichaam zet het lijkt alsof het hoofd veels te groot is omdat het gezicht veel groter is dan je zou verwachten voor de verhoudingen
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."
Vind 't een beetje vreemd! Kinderhanden en kinderhoofd met volwassen lichaam. :S
Maak dan andere hoofdjes en volwassen handen; een hele nieuwe lijn.
Maarja persoonlijke smaak zal 't zijn.
Maak dan andere hoofdjes en volwassen handen; een hele nieuwe lijn.
Maarja persoonlijke smaak zal 't zijn.
London // Dresden // Dublin // Goggles // Madeline // Melodi // Berry // Gum // Dresje // Asha // Kira
~Deviantart~
~Deviantart~
De preview is weg en er zijn nu een meer foto's van het lichaam. En twee nieuwe Kid Delfs. Kid Delf Girl Yuz: http://eluts.com/shop/step1.php?number=6084 en Kid Delf Girl Kiwi romance ver. http://eluts.com/shop/step1.php?number=6085
Ergens vind ik dat het lichaam wat magere armpjes heeft...
Ergens vind ik dat het lichaam wat magere armpjes heeft...
Dat hoofdje is ook meteen een stuk volwassener...
Persoonlijk ben ik er niet al te blij mee, ik vind msd's het leukst als ze een jaar of 14/15 lijken of zelfs jonger maar dat is mijn smaak. Er gaan nu waarschijnlijk ook wat van die nieuwe hoofdjes in de verkoop met kleinere ogen enzo, maarja leuk voor mensen die van volwassen msd's houden.. Ik had liever gehad dat ze ipv dit wat nieuwe kindermolds hadden uitgebracht xD
Again, mijn smaak, ik ben blij voor jullie omdat jullie het allemaal wel leuk vinden :3
Persoonlijk ben ik er niet al te blij mee, ik vind msd's het leukst als ze een jaar of 14/15 lijken of zelfs jonger maar dat is mijn smaak. Er gaan nu waarschijnlijk ook wat van die nieuwe hoofdjes in de verkoop met kleinere ogen enzo, maarja leuk voor mensen die van volwassen msd's houden.. Ik had liever gehad dat ze ipv dit wat nieuwe kindermolds hadden uitgebracht xD
Again, mijn smaak, ik ben blij voor jullie omdat jullie het allemaal wel leuk vinden :3
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)
Natuurlijk kunnen MSD's ouder zijn dan 15. Ik heb zelf ook 2 volwassen MNF's.
Maar eerlijk gezegd vind ik dit gewoon volgroeide boobs op een kinderlichaam. (alleen de bust verschilt) En dat is... niet mijn persoonlijke smaak. (om het netjes te zeggen)
ZOMG dat berenhoofd op poppenlichaam liet mij wel ff schrikken! X'D
Maar eerlijk gezegd vind ik dit gewoon volgroeide boobs op een kinderlichaam. (alleen de bust verschilt) En dat is... niet mijn persoonlijke smaak. (om het netjes te zeggen)
ZOMG dat berenhoofd op poppenlichaam liet mij wel ff schrikken! X'D
London // Dresden // Dublin // Goggles // Madeline // Melodi // Berry // Gum // Dresje // Asha // Kira
~Deviantart~
~Deviantart~