Van de week ben ik bij mijn beste vriendin geweest en sinds een lange tijd hebben we weer eens een shoot gedaan met de dolls
Dit is eens story met Liza en Mary Jane die voorheen een setje waren, maar nu toch maar zijn omgetoverd tot hartvriendinnetjes.
Een linkje omdat de foto te groot is:
http://kyanara.deviantart.com/art/A-Present-289931946
A present of friendship and love
Moderator: Café Mods
A present of friendship and love
~Time for tea and Muffins~
-
Lavender-Traces
- SD16

-
Proserpine
- *Puppetmaster*

Heel erg lief gedaan ^^
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
- devilishxlianneke
- SD16

Thnx allemaal!!!!
@ devilishxlianneke: Nee he dat zie je niet vaak.
maar t bestaat echt nog!
Ik mijn vriend en onze beste vriend en vriendin zijn daar een levend bewijs van haha.
Mary Jane de doll die je in de foto ziet is de doll van de ex van mijn vriend, en nu is ze de vriendin van mijn vriend zijn beste vriend, en ze is mijn beste vriendin!
haha
Vandaar dat Liza en Mary Jane toch vriendinnetjes zijn gebleven, ze hebben een goed voorbeeld :P
@ devilishxlianneke: Nee he dat zie je niet vaak.
maar t bestaat echt nog!
Ik mijn vriend en onze beste vriend en vriendin zijn daar een levend bewijs van haha.
Mary Jane de doll die je in de foto ziet is de doll van de ex van mijn vriend, en nu is ze de vriendin van mijn vriend zijn beste vriend, en ze is mijn beste vriendin!
haha
Vandaar dat Liza en Mary Jane toch vriendinnetjes zijn gebleven, ze hebben een goed voorbeeld :P
~Time for tea and Muffins~