Dé ontmoetingsplaats voor Ball Jointed Doll Fans! Verzamelaars en fans van BJD, Dollfie, Azone, Obitsu e.a. kunnen hier genieten van de gezellige sfeer. Kom binnen en doe mee!
Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.
het shop nummer op de foto wordt bij google in verband gebracht met happycamille.
Ik kan haar zo niet vinden op de site, maar (let niet op het item, maar op de mond en face-up van de doll tot zover te zien) denk ik dat het deze doll zou kunnen zijn, oftewel misschien een doll model voor de site. Ik zou even contact opnemen met happycamille en daar wat meer info vragen
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
Happy Camille is voor het pruikje.
Als ik het goed heb is het een Abio Angel Shi. http://www.divinitydoll.com/?page=Pages/Shi
Dat zegt iemand op DOA tenminste, over een foto van dezelfde doll met een andere pruik.
Bedankt allemaal! Ik had het al aan Happy Camille gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen. Ik zal het meisje vertellen dat het waarschijnlijk een Abiob Angel Shi is
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"