Vlada heeft geen achtergrond verhaal of iets dergelijks. Ik wil gewoon een cybergothic-achtig, raar en creatief wezen van maken.
Voordat Vlada arriveerde heb ik alvast een dreadpruik en staart voor haar gemaakt:

De dreads voordat ik ze ging invlechten in een Monique pruikje

De staart, die ik nog op de juiste maat ga afknippen en die met lijm op haar achterwerk geplaatst zal worden.
Het resultaat van de dreadpruik was al in de box opening te zien:

Ondertussen heb ik ook haar borsten weggeschuurd:

Ik wilde namelijk van haar een genderloos lichaam maken, en omdat ze niet menselijk is, wilde ik ook geen tepels bij haar. Dus ze heeft nu een mooie, gladde borstkas.
En vervolgens heb ik het gewei afgezaagd:

Voor het gewei heb ik nog geen plannen. Die blijven lekker in mijn losse ledematen laatje tot ik er een nut voor verzin.
De uitstulpsels ben ik nu aan het schuren tot elfenoren, een beetje dikadoll elf rena inspired. Dus mooie lange oren.
Op dit moment heb ik een oor een beetje in de globale vorm al, maar het uithollen kost meer tijd dan ik had verwacht, dus dat zal nog wel wat dagen werk kosten voordat ik daar mee klaar ben.
Dus verdere to-do-lijst:
- oren afmaken
- face-up doen (met veel zwart en volle wimpers)
- kleding maken (groen en roze, cybergothic achtig, met fluffy roze beenwarmers)
- staart vastlijmen
- nieuwe ogen indoen (ik heb ogen met zwarte irissen onderweg naar mij, maar als die me niet bevallen doe ik of zwarte knikkers of witte pupilloze ogen)
Het plan is om haar voor Dolliverse af te hebben zodat ik haar mee kan nemen.