De langverwachte grote kerel is uit:
http://www.leekeworld.com/En/Product/p_ ... _code=4619
Zelf vind ik zijn Ent hoofd heel tof maar heeft Leeke voor mij bij de rest de plan volledig misgeslagen.... De concept art was bij net als de andere dolls in de serie ontzettend vet, maar het is net alsof Leeke daarna de derp knop heeft omgedraaid of zo... Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat het gewoon practisch niet te doen was, maar dan hebben ze te veel hooi op hun vork genomen.
Zonder blush ziet hij er voor mij al een stuk beter uit, maar alsnog niet wat de schets 'beloofd' had om het zo te zeggen.
Leeke Ent Story Croom
Moderator: Café Mods
-
BlackDragon
- Sabik

ohjee, nu durf ik niet meer te kijken...
Het hoofd is inderdaad tof, maar misschien hadden ze het lijf meer bruin moeten blushen. Het lijkt nu alsof hij in een blauwe boom met pootjes zit.... o.o
Het hoofd is inderdaad tof, maar misschien hadden ze het lijf meer bruin moeten blushen. Het lijkt nu alsof hij in een blauwe boom met pootjes zit.... o.o
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..
@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}
@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}
@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}
@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}
ik vind het een mooi hoofd met bovenlichaam, maar het onderlichaam, uhh neej niet mijn ding.
misschien als ze hem met mensen benen zouden hebben wel, dan zou het me eerste mannelijke doll worden hihi tussen zoveel vrouwen
misschien als ze hem met mensen benen zouden hebben wel, dan zou het me eerste mannelijke doll worden hihi tussen zoveel vrouwen
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
-
ShuriTigerH
- Sabik

-
Lady.Arachnia
- SD

Ik vind hem ook wel mooi...maar hij *zit* zo gek op z'n onderstel...indd alsof hij ergens inzit ipv dat het zijn eigen onderstel is...jammer.... 
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad
Nee. Gewoon... Nee. Ik vind het een hele gave pop, maar het is gewoon geen Ent!
Eerder een Genie ofzo, met die kleuren en vormen.
Er zijn wel meer bedrijven die geprobeerd hebben een Ent te maken, maar ik heb er nog niet één gezien die ook werkelijk goed de verbinding tussen pop en boom weet te maken. Het worden elfjes of gedrochten of "iets met takken en bladeren eraan, we noemen het een ent". Ik moet zeggen dat ik dit nog wel de meest geslaagde tot nu toe vind, gewoon omdat het resultaat mooi is, maar het is nog steeds geen ent.
Eerder een Genie ofzo, met die kleuren en vormen.
Er zijn wel meer bedrijven die geprobeerd hebben een Ent te maken, maar ik heb er nog niet één gezien die ook werkelijk goed de verbinding tussen pop en boom weet te maken. Het worden elfjes of gedrochten of "iets met takken en bladeren eraan, we noemen het een ent". Ik moet zeggen dat ik dit nog wel de meest geslaagde tot nu toe vind, gewoon omdat het resultaat mooi is, maar het is nog steeds geen ent.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.