Deze storie bevat ernstige gebeurtenissen ook al is dit niet letterlijk afgebeeld
Na een lange tijd leek het mij weer eens hoognodig om mijn kleine meid in de schijnwerpers te gooien.
Ik heb een fotostorie gemaakt die een terugblik geeft op haar jeugd.
In deze storie is ze nog maar net 16.
kort samengevatte info om het helemaal te snappen xD:
Ravenella Amelia Kinghleigh is geboren in een rijk gezin. Een gezin van adel.
Haar moeder wordt echter heel ziek naarmate Raven 6 jaar oud wordt.
Vader kiest daarom zijn enige dochter uit als 'vervanging' voor zijn vrouw aangezien die geen werk meer kan verrichten.
Op haar 6e wordt al haar speelgoed verbrand en wordt van haar verwacht dat ze zich gedraagd als een volwassen vrouw.
Dit houdt in:
- Aanwezig zijn bij alle vergaderingen.
- Stilzitten en zwijgen tenzij men wat vraagt
- Indien geen gehoorzaming aan de regels, volgen daarop ook 'volwassen' strafmethodes.
Maar juist door dit alles blijft Raven geestelijk een kind van 6 jaar oud.
Om haar dagen door te komen creeërd ze haar eigen fantasiewereld met haar eigen fantasievriendin Aiden. Daar kan ze altijd terecht als ze dat nodig heeft. Aiden is eigenlijk alles wat ze wilt zijn en komt altijd voor haar op.
Één van haar knuffels heeft Raven nog zeker 10 jaar verborgen kunnen houden achterin haar kast. Deze werd gevonden door haar vader op haar 16e. Vlak voor de wegliep van huis.
Dus hierbij het begin van haar wegloop avontuur.
Het deed hem enorm veel pijn maar Vladimir stelt hier dus haar vader: Charles Barthollomew Kingsleigh voor.
(man wat een lap tekst laat ik maar snel ophoudenxD)

Wordt nog vervolgd...
Thank you for watching