Eerste face up
Moderator: Café Mods
Eerste face up
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6638_n.jpg
Ik vind de ogen best goed gelukt maar de lippen niet zo , en het was mijn bedoeling om het rond the doen dat leek me wel mooi
Ik vind de ogen best goed gelukt maar de lippen niet zo , en het was mijn bedoeling om het rond the doen dat leek me wel mooi
Coming soon :
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
Persoonlijk vind ik het niet echt mooi zo. De pastel (is het pastel?) is totaal niet egaal, ook niet bij de ogen.
Heb je het hoofdje goed schoongemaakt? Het lijkt alsof er nog resten msc zitten en de pastel daarop donkerder is geworden...
Als je de lipjes met acryl hebt gedaan, ik denk dat dit té verdund is, daardoor krijg je on-egale plekken.
Heb je het hoofdje goed schoongemaakt? Het lijkt alsof er nog resten msc zitten en de pastel daarop donkerder is geworden...
Als je de lipjes met acryl hebt gedaan, ik denk dat dit té verdund is, daardoor krijg je on-egale plekken.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..
@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}
@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}
@Home:
@Wishlist:
Mij komt het over alsof de pastel niet genoeg fijn gemaakt is of dat de ondergrond te glad was. Het ziet er nml een beetje uit zoals goedkope pastel op een te glad papier.
Geen idee of je dit kan vergelijken op die manier. Maar goed...my 2 cents.
En ik heb nog mooi lulluh ook want heb nog nooit een face-up geprobeerd (al jeuken mijn handen enorm)
Geen idee of je dit kan vergelijken op die manier. Maar goed...my 2 cents.
En ik heb nog mooi lulluh ook want heb nog nooit een face-up geprobeerd (al jeuken mijn handen enorm)
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff
Ik bedoelde eigenlijk met iets meer detail... zoals van welke afstand je gespoten hebt, of je niet te veel hebt gespoten, of het wel droog was toen je begon etc.
Want voor mij ziet het er een beetje uit alsof er te veel msc in de oogleden is gekomen en dat niet goed gedroogd is en dat daarom de msc zo raar reageert.
Wat voor kwastjes gebruik je etc.
Het is nogal moeilijk om advies te geven als we niet weten waar het fout gaat.
Want voor mij ziet het er een beetje uit alsof er te veel msc in de oogleden is gekomen en dat niet goed gedroogd is en dat daarom de msc zo raar reageert.
Wat voor kwastjes gebruik je etc.
Het is nogal moeilijk om advies te geven als we niet weten waar het fout gaat.

Jammer dat je eerste face-up niet zo goed uitpakte als je hoopte. Heb je wat tutorials gelezen ter voorbereiding? Daar staan vast goeie tips in.
En je moet echt gewoon aangeven wat je gedaan hebt want zo komen we nergens in je helpen. Hoe heb je het pastel aangebracht? Heb je met een mesje er wat van afgehaald, of heb je ermee op een papier gekrast en het poeder daarvan gebruikt? Zulke details. Voor mij lijkt het alsof er misschien te dikke korrels pastel op het hoofdje kwam en zijn uitgesmeert. Het pastel moet echt poederfijn zijn, zonder 'klontjes'. Je kunt het pletten met de kwast of fijnhakken met een mesje. Hou ook je hoofd echt vocht- en vetvrij en raak het niet met je vingers aan (dan smeert het uit).
Misschien heb je ook wel van te dichtbij gespoten en is de MSC gaan druipen en heeft de pastel meegenomen? O_o
En je moet echt gewoon aangeven wat je gedaan hebt want zo komen we nergens in je helpen. Hoe heb je het pastel aangebracht? Heb je met een mesje er wat van afgehaald, of heb je ermee op een papier gekrast en het poeder daarvan gebruikt? Zulke details. Voor mij lijkt het alsof er misschien te dikke korrels pastel op het hoofdje kwam en zijn uitgesmeert. Het pastel moet echt poederfijn zijn, zonder 'klontjes'. Je kunt het pletten met de kwast of fijnhakken met een mesje. Hou ook je hoofd echt vocht- en vetvrij en raak het niet met je vingers aan (dan smeert het uit).
Misschien heb je ook wel van te dichtbij gespoten en is de MSC gaan druipen en heeft de pastel meegenomen? O_o
Op vragen antwoorden lijkt me handig, je geeft nu steeds een antwoord op 1 vraag terwijl er in elke post meerdere vragen gesteld worden.
We willen je gewoon helpen, opbouwende kritiek dus, dus we willen graag weten hoe en wat je allemaal hebt gedaan.
We willen je gewoon helpen, opbouwende kritiek dus, dus we willen graag weten hoe en wat je allemaal hebt gedaan.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..
@Home:
@Wishlist:
@Home:
@Wishlist:
Misschien vallen de reacties wat tegen? Maar het is een eerste keer. Kan me niet voorstellen dat er iemand meteen de eerste keer een vol perfecte face-up doet. Maar hier kan je wel leren van anderen met meer ervaring.
Moeten ze alleen wel weten wat je deed.
(Ik ben gewoon nieuwsgierig omdat ik hoop ergens in November ofzo ook aan de slag te kunnen. Zal dan zeker ook wel mijn pogingen posten en hopelijk ook feed back krijgen)
Moeten ze alleen wel weten wat je deed.
(Ik ben gewoon nieuwsgierig omdat ik hoop ergens in November ofzo ook aan de slag te kunnen. Zal dan zeker ook wel mijn pogingen posten en hopelijk ook feed back krijgen)
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff
Return to “Face-ups, Mods, Doll Art, etc.”