Ik probeer sinds gister een pm te sturen maar die blijft in mijn postvak uit staan en verzend maar niet.
Ik begrijp het niet. Weet iemand hoe dit komt?
Tnx!
Mijn pm's verzenden niet.
Moderator: Café Mods
-
SparksFall
- Tiny

- SchwarzStein
- YoSD

-
SparksFall
- Tiny

nee er staan er nu 4 vast sinds gisteren. Heb wel het geprobeerd meerdere keren te verzenden.
Gister kon ik wel naar een bepaald persoon een pm sturen, maar vandaag komt die ook niet aan.
Bij een ander heeft zelfs een derde poging geen zin.
En dat terwijl ik net heb getest met Valinda, en daar kwamen ze wel allemaal aan...?
Gister kon ik wel naar een bepaald persoon een pm sturen, maar vandaag komt die ook niet aan.
Bij een ander heeft zelfs een derde poging geen zin.
En dat terwijl ik net heb getest met Valinda, en daar kwamen ze wel allemaal aan...?
-
rasilverstorm
- YoSD

-
tha_queen_of_chaos
- Hound

PM's blijven in postvak UIT staan tot ze gelezen worden door de ontvanger.
Ze zijn dus wel verstuurd, maar nog niet gelezen. Dit is gedaan zodat je nog je pm kan wijzigen.
Als ze gelezen zijn door de ontvanger zal de PM in je Verzonden Berichten komen te staan. Dan is het niet meer mogelijk om het bericht te wijzigen.
Ze zijn dus wel verstuurd, maar nog niet gelezen. Dit is gedaan zodat je nog je pm kan wijzigen.
Als ze gelezen zijn door de ontvanger zal de PM in je Verzonden Berichten komen te staan. Dan is het niet meer mogelijk om het bericht te wijzigen.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”