Ik heb mijn aller eerste BJD ook voor het aller eerst ge hotglued...het werkt echt geweldig, MAAR het geeft af....als ik haar paar keer laat bewegen dan zit er een streep van glue op haar been (ja het zit er al een tijdje en is zeker weten goed opgedroogd) en zodra ze er kleren overheen heb gehad, dan heeft het dus de kleur van die kleding. Heel vervelend.
Dan heb je nog de optie van het hele dunne suede, ze hadden het dus niet in de stoffen winkel (wel iets wat er een beetje op leek maar ik dacht, nooouu...nee volgens mij smelt dat zodra er hotglue op komt)....dacht ik, ik sloop wel zo'n portomonee ut elkaar....ook niet te vinden. Nou fijn dan, dus mijn vraag is...is dit ook op een andere manier te doen? Een ander stofje of......???
Hotglue / Sueding... ??
Moderator: Café Mods
Hotglue / Sueding... ??
...((Ramses, Karma, Jaqueline Marilyn Lyons (Jackey), Ilúvënis Mithrandír (Nia), Shesha, Patches, Mindie, Rachelle Revant & Reva Revant ))....
Er bestaan plastieke chips die je tussen de joints kan steken. Deze zijn te koop bij Dollmore: http://dollmore.net/shop/search1.php?db=ok
-
Lady.Arachnia
- SD

Ik had het ook bij Banshee dat haar kleertjes afgaven op de hotglue. Ik heb een uurtje zitten pulken en prutsen met een vijltje en al de lijm die aan de randen zat weggehaalt en nu is het een stuk minder geworden!
Ja die dingen zag ik laatst en dacht...dat is een veel nettere oplossing!
Ja die dingen zag ik laatst en dacht...dat is een veel nettere oplossing!
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad