SOOM Epidia queen of the d..erm waterfalls
Moderator: Café Mods
-
FrankenMar
- Hound

SOOM Epidia queen of the d..erm waterfalls
De nieuwste legend doll.
Epidia - Queen of waterfalls
http://dollsoom.com/eng/shop/item.php?it_id=1340694533
Ik moet toch wel heel erg hier aan denken:
http://thetorchonline.com/wp-content/up ... akasha.jpg
Epidia - Queen of waterfalls
http://dollsoom.com/eng/shop/item.php?it_id=1340694533
Ik moet toch wel heel erg hier aan denken:
http://thetorchonline.com/wp-content/up ... akasha.jpg
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"
ja inderdaad nu je het zo zegt, het lijkt behoorlijk.
ik vind der wel mooi maar in de lichte kleur en dan de human versie.
maar geen geld, uitgegeven aan de laatste layaway van me doll en aan een nieuwe laptop. dus ik kan nu niet gesoomd worden, gelukkig.
eerst allemaal een naam en face up voor ik er 1 mag.
al vind ik er 17 eigelijk wel genoeg. maar dat zei ik ook oen ik er 3 had
ik vind der wel mooi maar in de lichte kleur en dan de human versie.
maar geen geld, uitgegeven aan de laatste layaway van me doll en aan een nieuwe laptop. dus ik kan nu niet gesoomd worden, gelukkig.
eerst allemaal een naam en face up voor ik er 1 mag.
al vind ik er 17 eigelijk wel genoeg. maar dat zei ik ook oen ik er 3 had
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Ga je diep schamen! Dat is Aaliyah, als Akasha, Queen of the damned. Van de gelijknamige film (zeer losjes) gebaseerd op het gelijknamige boek van The Vampire Chronicles.Rihanna :< vind dr styling wel mooi
En ja, dat was ook het eerste waar ik aan moest denken. Maar ik vind haar wel erg mooi.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Inderdaad net Akasha, ik vind haar erg mooi
Ik wou dat ik het geld had, maar helaas.
Ik wou dat ik het geld had, maar helaas.
Home: Haplo -DS , Cychwynn -IH , Sentinial -MD , Aithne -FL , Branea -Soom , Josephine -DZ , Twiddy -FL, Oisín -Soom, Merlix-Soom, Lavanya- Soom, Oreo- AE, Anúna- DOD, Sahira- FL, Dhakiya- IH, Dollshe Husky, Hound and Bernard heads
..weet geeneens wat dat is :/? dr normale hoofd vind ik gewoon op rihanna lijken, vind dr ook niet mooi...Ga je diep schamen! Dat is Aaliyah, als Akasha, Queen of the damned. Van de gelijknamige film (zeer losjes) gebaseerd op het gelijknamige boek van The Vampire Chronicles.Rihanna :< vind dr styling wel mooi
En ja, dat was ook het eerste waar ik aan moest denken. Maar ik vind haar wel erg mooi.
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha
- SchwarzStein
- YoSD

Haha ik zie op de site dat meer mensen aan Rihanna moeten denken
geef ze geen ongelijk, als ik Queen of the Damned nooit gezien zou hebben zou ik daar ook eerder aan denken 
Vind dr in light skin het mooiste :B alleen die tanden.. looksweirdman
Vind dr in light skin het mooiste :B alleen die tanden.. looksweirdman
Home: Lilian +Zaoll Luv+, Tea +LTF Ante+, Bathory +AIL Aya+, Mare +Unoa Lusis+
Moet ook heel erg aan Akasha denken ja. En toch iets minder aan Rihanna.
Dat sommigen Aaliyah niet kennen is ook niet zo vreemd gezien hoe plots ze overleed. Is ook alweer een hele tijd geleden... jaartje of nou wat zal het zijn? 10?
Ik vind de tan skin het mooist eerlijk gezegd. Heb Akasha altijd al mooi gevonden (zolang ze niet zo spastisch bewoog...
)
Dat sommigen Aaliyah niet kennen is ook niet zo vreemd gezien hoe plots ze overleed. Is ook alweer een hele tijd geleden... jaartje of nou wat zal het zijn? 10?
Ik vind de tan skin het mooist eerlijk gezegd. Heb Akasha altijd al mooi gevonden (zolang ze niet zo spastisch bewoog...
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff
Idd, Akasha,, maar door dr fangies mondje valt ze me tegen. Helemaal omdat ze eerder met Migma wel n mooi fangies mondje gemaakt hadden.
Dr kattendell vind ik op zich ook wel heel cool, maar de combinatie van Akasha en de leopard godin,, vind ik wat minder... Dunno. Nee, ze is het niet voor mij. Deels door dr mondje, en deels door dr prijskaartje.
Dr kattendell vind ik op zich ook wel heel cool, maar de combinatie van Akasha en de leopard godin,, vind ik wat minder... Dunno. Nee, ze is het niet voor mij. Deels door dr mondje, en deels door dr prijskaartje.
-
Lady.Arachnia
- SD

- Bianca Verschoor
- MSD

Ze is wel mooi maar dan met het vanpier hoofd en het menselijke lichaam.
Groetjes

Groetjes
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).
Oh dat lijkt inderdaad wel HEEL veel op elkaar :P Ik denk dat je hun "primary source of inspiration" hebt ontdekt...
Best een mooie doll, qua gezicht en bovenlijf in ieder geval, maar waarom die voeten??? Geeft een beetje een karikaturaal effect, omdat ze zo lomp zijn (de hoek van de foto helpt ook niet mee).
Best een mooie doll, qua gezicht en bovenlijf in ieder geval, maar waarom die voeten??? Geeft een beetje een karikaturaal effect, omdat ze zo lomp zijn (de hoek van de foto helpt ook niet mee).
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
- Amber-kyou
- Moderator

Eerste waar ik inderdaad aan dacht was Akasha..
Vind 'r niet mooi, lijkt alsof ze de poten hebruikt hebben en der hoofd is.. ik weet het niet eens.
zoiezo, die foto van Akasha die je poste.. het is precies dezelfde pose als een van de foto's én ze heeft tanden :P niet dat ik het erg vind, maar waarom de poten!?
[edit] De handen zijn zelfs hetzelfde XD
Vind 'r niet mooi, lijkt alsof ze de poten hebruikt hebben en der hoofd is.. ik weet het niet eens.
zoiezo, die foto van Akasha die je poste.. het is precies dezelfde pose als een van de foto's én ze heeft tanden :P niet dat ik het erg vind, maar waarom de poten!?
[edit] De handen zijn zelfs hetzelfde XD