Puck (57 cm)
Moderator: Café Mods
-
Lady.Arachnia
- SD

Ah, ik heb je vorderingen met Puck al gezien op Deviantart, maar ik zie ze nu pas hier. Ik wil hem graag eens in het echt zien. Ik heb hier niet alles posts gelezen, maar je zei op DA iets over dat je 'm mee zou nemen naar de Poppen- en Berenbeurs?
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
Dank jullie wel! Ik kan niet wachten om het pakketje thuis open te maken. Vandaag heb ik een briefje in de bus ontvangen, waaruit blijkt dat ik de postbode gemist heb en ik pas maandag, na 13.00 uur het pakketje bij het postkantoor kan ophalen.
Zodra 'ie thuis is ga ik fierelieren met oogjes en die ene pruik die momenteel thuis ligt.
@Puppit: Klopt, ik sta met een stand van Triskel op de poppen- en berenbeurs in Den Bosch aankomende oktober. 'k Weet helemaal niet wat ik ervan moet verwachten (ben amper op beurzen geweest tot nu toe), dus ben ik allerlei mensen aan het uitnodigen om bij me langs te komen, zodat het in ieder geval gezellig wordt. Kom lekker aanwaaien, zou ik zeggen.
@Puppit: Klopt, ik sta met een stand van Triskel op de poppen- en berenbeurs in Den Bosch aankomende oktober. 'k Weet helemaal niet wat ik ervan moet verwachten (ben amper op beurzen geweest tot nu toe), dus ben ik allerlei mensen aan het uitnodigen om bij me langs te komen, zodat het in ieder geval gezellig wordt. Kom lekker aanwaaien, zou ik zeggen.
Als ik niet omkom in het werk tegen die tijd, kom ik zeker langs!@Puppit: Klopt, ik sta met een stand van Triskel op de poppen- en berenbeurs in Den Bosch aankomende oktober. 'k Weet helemaal niet wat ik ervan moet verwachten (ben amper op beurzen geweest tot nu toe), dus ben ik allerlei mensen aan het uitnodigen om bij me langs te komen, zodat het in ieder geval gezellig wordt. Kom lekker aanwaaien, zou ik zeggen.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
@Puppit: Ik hoop dat je Seraphim af krijgt. Ik ben er benieuwd naar!
EDIT
Ze zijn thuis! 'k Heb snel even een paar foto's gemaakt van hem met ogen, pruik en een paar kleren, voor ze weer doorgestuurd worden naar China.
(outfit en pruik zijn van Luts
Face-up door Lynsey van Cross Pistols/Bangarang)

EDIT
Ze zijn thuis! 'k Heb snel even een paar foto's gemaakt van hem met ogen, pruik en een paar kleren, voor ze weer doorgestuurd worden naar China.
(outfit en pruik zijn van Luts
Face-up door Lynsey van Cross Pistols/Bangarang)

Last edited by Silk on 17 Jul 2012 14:31, edited 1 time in total.
-
DutchDevil
- SD13

- maschapluis
- Tiny

-
Lady.Arachnia
- SD

Dank jullie wel! Het is ontzettend gaaf om hem met 'gezicht' te zien.
@denissee: de face-ups die Lynsey gemaakt heeft, functioneren als voorbeeld voor de artist van Weiju. Ze gaan nu terug naar China, zodat de face-up artist aldaar haar eigen versie ervan kan maken, zodat ik die kan gebruiken voor de verkoopfoto's.
Het is nogal een heen en weer verstuur, lol. Daarom is het nog zo lastig te zeggen voor me wanneer ze precies in de verkoop gaan. Alles is nieuw voor me. Ik ontdek steeds weer nieuwe dingen die gedaan moeten worden voor het zover is.
@denissee: de face-ups die Lynsey gemaakt heeft, functioneren als voorbeeld voor de artist van Weiju. Ze gaan nu terug naar China, zodat de face-up artist aldaar haar eigen versie ervan kan maken, zodat ik die kan gebruiken voor de verkoopfoto's.
Het is nogal een heen en weer verstuur, lol. Daarom is het nog zo lastig te zeggen voor me wanneer ze precies in de verkoop gaan. Alles is nieuw voor me. Ik ontdek steeds weer nieuwe dingen die gedaan moeten worden voor het zover is.
- Unknown User
- Hound