Zwarte stip op rug.
Moderator: Café Mods
Zwarte stip op rug.
Vandaag was ik even bezig met Elleanor en ontdekte een zwarte stip op de rug. Ik probeerde het eraf te krijgen maar even schrobben met een washandje werkte niet. Het lijkt erin getrokken te zijn.. Ik heb ook geen idee wat het is, want ze heeft nooit echt iets zwarts aangehad of wat dan ook bij haar rug.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn en hoe ik het weg kan krijgen? Het heeft hier nooit eerder gezeten.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn en hoe ik het weg kan krijgen? Het heeft hier nooit eerder gezeten.

Je hebt ook niet toevallig een vieze vinger tegen haar rug gehad ofzo?
Zou je er een foto van kunnen maken? Ik ben wel benieuwd.
Zou je er een foto van kunnen maken? Ik ben wel benieuwd.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..
@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}
@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}
@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}
@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}
Hier is een foto, geen duidelijke vanwegen flits en alles, zal morgen proberen betere te maken, maar de stip is wel zichtbaar. Maar je kan denk ik niet zien wat het precies is xD
http://i1263.photobucket.com/albums/ii6 ... G_6467.jpg
http://i1263.photobucket.com/albums/ii6 ... G_6467.jpg

-
BlackDragon
- Sabik

De tip van Black Dragon is een hele goede. Ik heb ooit vlekken van kleding op mijn Beryl gehad en die is er op die manier afgegaan. Het duurde wel even. Ben er echt wel een uurtje of zo mee bezig geweest.
Als het echt niet er af gaat, kun je ook overwegen om het met een heeeeel fijn schuurpapiertje te schuren. Mijn ervaring is is dat je dat het beste in het water kan doen met waterproof schuurpapier. Ik heb zelf van een aantal dolls de seamlines weggeschuurd. Dat is best eng als je het nog nooit gedaan hebt, en je zult vanwege eventuele verkleuring misschien ook je hele doll moeten doen. Als alle andere middelen niet werken, is dit misschien nog een optie.
Als het echt niet er af gaat, kun je ook overwegen om het met een heeeeel fijn schuurpapiertje te schuren. Mijn ervaring is is dat je dat het beste in het water kan doen met waterproof schuurpapier. Ik heb zelf van een aantal dolls de seamlines weggeschuurd. Dat is best eng als je het nog nooit gedaan hebt, en je zult vanwege eventuele verkleuring misschien ook je hele doll moeten doen. Als alle andere middelen niet werken, is dit misschien nog een optie.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Schuren ga ik sowieso niet doen, dat is gewoon iets wat ik niet aandurf en ook niet eens zou willen, dus dat is niet. Als eht er echt niet afgaat zorg ik wel dat het met bodyblush een moedervlek wordt ofzo, maar goed.
Ik zal die cleaningblock eens proberen maar weet niet precies wat dat is dus zou eerst moeten weten waar ik dat vandaan haal xD
Ik zal die cleaningblock eens proberen maar weet niet precies wat dat is dus zou eerst moeten weten waar ik dat vandaan haal xD

-
Lavender-Traces
- SD16

Nee die zit hier niet in de buurt (we hebben helemaal geen winkels in de buurt waar je normale dingen kan halen xD) maar ik ga morgen met pap naar de stad.
Kan ik gewoon naar een wonderspons vragen dan bij de kruidvat? Want ik had het wel een keer bij de action gevraagt en daar keken ze me aan van: waar the hell heb je het over?
Kan ik gewoon naar een wonderspons vragen dan bij de kruidvat? Want ik had het wel een keer bij de action gevraagt en daar keken ze me aan van: waar the hell heb je het over?

-
sodabeentjes
- YoSD

- SchwarzStein
- YoSD

Action,Kruidvat,Marskramer. Kijk ook naar 'goedkope' winkels als Euroland ofzo die willen ze ook nog wel ns hebben. Mocht je echt niks kunnen vinden dan kan tandenborstel + nagellakremover ook nog wel helpen. :B good luck
Home: Lilian +Zaoll Luv+, Tea +LTF Ante+, Bathory +AIL Aya+, Mare +Unoa Lusis+
Dankjulliewel^^
Mijn vader vertelde net even waar de nagellakremover lag (hoezo weet hij dat?) en heb het nog een keer met washandje geprobeert en het is er af gegaan :3
Net keek ik nog even beter en het zag er blauw uit ipv zwart dus ik denk dat het inkt is geweest. Alleen Joost mag weten hoe die daar gekomen is... Maar ach het is er af en daar ben ik blij om.
Toch bedankt iedereen voor de hulp
Mijn vader vertelde net even waar de nagellakremover lag (hoezo weet hij dat?) en heb het nog een keer met washandje geprobeert en het is er af gegaan :3
Net keek ik nog even beter en het zag er blauw uit ipv zwart dus ik denk dat het inkt is geweest. Alleen Joost mag weten hoe die daar gekomen is... Maar ach het is er af en daar ben ik blij om.
Toch bedankt iedereen voor de hulp

-
BlackDragon
- Sabik

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”