En ja, ik heb gegoogled, maar voor bjd's kon ik niet veel bruikbaars vinden. Fototutorial zou helemaal awesome zijn. Ik heb ook geen DA, dus iets publiekelijk toegankelijk is ook prettig.
Tutorial gezocht: dreadlock wig voor bjd
Moderator: Café Mods
Tutorial gezocht: dreadlock wig voor bjd
Ik zoek een (NIET DOA) dreadlock wig tutorial, het liefst zonder naaien en het liefst met een bestaande pruik. Wie kan mij helpen?
En ja, ik heb gegoogled, maar voor bjd's kon ik niet veel bruikbaars vinden. Fototutorial zou helemaal awesome zijn. Ik heb ook geen DA, dus iets publiekelijk toegankelijk is ook prettig.
Vladini (Doll Leaves Dan), Chung-Cha (Limhwa Aria Dodo), Munchie (Hujoo Pet Doll Dorothy), Stacy (Doll-Love Grapefruit Sleepy), Imogen (B&G TOW Mini Burrysa).
-
denissee
-
Lavender-Traces
- SD16

De enige plaatjes op Deviantart die 'member only' zijn, zijn getagd voor zaken als 18+. (Zowel seksueel als op gebied van geweldadig etc.) Andere dingen die je, zonder of met account, niet kan zien.. zijn de deviations die in storage zijn. (Ik snap ook niet waarom je zulke nog 'ziet' in de pagina's, maar goed.)
Dus op deviantart kan je nog prima zoeken. Want tutorials zullen echt niet zomaar afgeschermd staan. Het is dus publiekelijk toegankelijk.
Dus op deviantart kan je nog prima zoeken. Want tutorials zullen echt niet zomaar afgeschermd staan. Het is dus publiekelijk toegankelijk.
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep
.. and there are some things you can't help but keep
- Amber-kyou
- Moderator

- Amber-kyou
- Moderator