Ik heb een hele leuke logé op het moment! (Thank you so much Proserpine<3 *squeels*) Daar moest toch iets mee gedaan worden.
Op een hele warme avond...

Bill: Gott, ik ga nog eens dood op deze manier. Het lijkt Curaçao wel.

Me: Niet zeuren Bill...
Bill: Had dan een airconditioner gekocht!
Me: Nee...
Bill: Waarom niet?
Me: Daarom niet! En stil nou eens! Dit boek is al erg genoeg zonder jou gezeur de hele tijd.
Bill: Hoezo erg?
Me: Ga ik het nu niet over hebben...
Bill: Had het dan niet geleend. Je weet toch dat je...
Me: Shut it Bill! *zucht* Het heeft een goede verhaallijn.
Bill: *grinnikt* Ja vast.

Vladimir: En zo maakte Hondje eigenwijs toch enorm veel vriendjes. Zie je ze allemaal zitten?
Raven: Jaa! Allemaal beestjes bij elkaar. Allemaal vriendjes^^
Ondertussen...

Severus: Eindelijk... we zijn er.
Deadalus: Ik had er toch meer van verwacht.
Severus: Ik heb toch verteld dat het kind nog niet op zichzelf woont? Wat verwacht je daar nou eigenlijk van?
Deadalus: Nou, meer dan dit.
Severus: *zucht* Laten we die koffer van je maar eens naar binnen dragen.

Me: Hey jongens! Hoe was jullie reis?

Deadalus: Vreselijk.... Die chauffeur was een nietsnut. Hij wist de weg niet eens. Bovendien waren die autostoelen behoorlijk oncomfortabel.
Severus: Inderdaad. Ik ben bloedchagrijnig, ik ben moe, ik heb dorst en ik ga dus overduidelijk niks meer doen vanavond. Dus als jij nu jezelf nu eens nuttig maakt en wat te drinken voor ons inschenkt. Daarna kun je Dea's koffer voor ons uitpakken en het bed opmaken.
Me: Hoe voel je je?
Severus: Dat zei ik net...
Me: Ik bedoelde in de zin van: zoek het uit! Ga je eigen rotzooi maar regelen ik ben naar beneden.

Bill: Ow nein, wat doet Dea hier? *slikt* Dit gaan een paar rotweken worden. Zeg vrouw wacht op mij!

Raven: Ome Sev!!! Ik heb u zo gemist! Fijne reis gehad?
Severus: Heey daar kleine meid. Ja hoor, de reis was prima.
Deadalus: Huh?
Severus: Sst!
Raven: Gelukkig. U heeft zo veel gemist! Billie was aan het....
Severus: Doe dat morgen maar vertellen liefje. Ome Severus en Dea zijn erg moe van de reis. We willen graag even bijkomen.
Dankjewel voor het kijken!!
Hier is het vervolg te vinden^^: http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... 652#172652