Deadalus: Oké alles leuk en aardig, maar wat doen we nu met mijn spullen?
Severus: Raven, ga maar lekker naar je bedje toe. Zo te zien is het al lang bedjes tijd.
Raven: Oké weltrusten allemaal.
Sev,Vlad en Dea: Weltrusten....

Severus: Geen zorgen liefste. Morgen ochtend pakken we je koffer uit. Laten we nu eerst even genieten van een koel drankje voor we naar bed gaan. Het was een lange dag.
Deadalus: *zucht* Vooruit dan. Het was inderdaad een lange dag en wat te drinken lijkt me heerlijk. Hoe is het drinken hier?
Severus: Goed genoeg voor jou, geloof me.

Vladimir: Oké, nu wil ik ook wel eens weten wat dit te betekenen heeft. Waarom heeft niemand mij verteld dat hij hier gaat logeren?

Severus: Omdat dit jou zaken niet zijn! Bovendien heb jij er toch niets over te vertellen. Nou, maak je nuttig en serveer ons wat te drinken. En ik zou me maar gedragen als ik jou was, want voorlopig zijn we dus met zijn tweeën.
Vladimir: Ik zeg het gewoon tegen het mens...
Severus: Die is een grote kwijlende hond aan het knuffelen op dit moment. Die komt dadelijk doodmoe naar boven, duikt haar bed in en valt in slaap. Morgen is ze de gehele dag weg zoals gewoonlijk. Wat kan ze me maken?

Vladimir: Oké, ik haal je stomme drankjes al.
Severus: Mooi, daarna ga je naar je bed. Laat ik je niet meer zien vanavond.
Vladimir: Wat jij wilt.
Even later....

Severus: Wat kijk je vreemd? Had je hier ook meer van verwacht?
Deadalus: Nou...
Severus: Ow forget it...
Deadalus: Een grapje Mon Sire. Het smaakt prima. Zullen wij ook langzaam maar eens op bed aangaan? Ik ben doodop en ik heb mijn slaap hard nodig.
Severus: Geen probleem.
Weer even later xD

ZZZZZzzzzzzz
Goodnight everyone