Times gone by (Regan x Ryuu)

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

Lavender-Traces
SD16
SD16

Times gone by (Regan x Ryuu)

Postby Lavender-Traces » 03 Aug 2012 14:43

Helaas weer een link naar DeviantArt, maar hopelijk willen jullie toch een kijkje nemen.

http://lavandula-bjd.deviantart.com/#/d59rj2j

Dit is een terugblik op herinneringen van gevoelens die Regan heeft aan zijn tijd samen met Ryuu. Regan was 18 jaar, in conflict met zijn ouders door zijn sexuele geaardheid. (Iets waar hij 6 jaar later nog mee stoeit.)

Ryuu was Regan's beste vriend, heeft hem altijd gesteund. Samen probeerden ze een relatie aan, maar al snel bleek dat ze beter vrienden konden blijven. Helaas braken ze ook elk contact af, iets wat Regan altijd pijn heeft gedaan, al brengt Cyril hier al snel verandering in.

(Cyril zal binnenkort geintroduceerd worden. :))
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 03 Aug 2012 14:50

Wat een mooie shoot! Tikje triest, ik moest echt even slikken, vooral met die tekst erbij! :) En zo maken onze dolls en chars toch weer een hoop mee he?
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

Haru
SD
SD

Postby Haru » 03 Aug 2012 15:03

can only say this in English... but again you did a fantastic job of capturing your boy his feelings c: (soms kan ik gewoon GEEN Nederlands...)
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 03 Aug 2012 15:38

@Pros - Dank je wel! :) Ja, het is niet bepaald een vrolijk gevoel dat ik eraan heb gehangen, maar dat bevestigd eigenlijk alleen maar hoe de relatie gewoon niet 'meant-to-be' was. Hoe goed de herinneringen ook waren, het mocht gewoon niet zo zijn. Heerlijk contrast dus, haha. XD

@Haru - Dat ken ik. :"D Ik ben blij dat je de story geslaagd vind! (Vooral gezien je al het volgende project gezien hebt, lol.) <3 Thanks~!
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

Unknown User
Hound
Hound

Postby Unknown User » 03 Aug 2012 23:42

Weer erg mooie en gevoelige story <3
Het gaf me een beetje kippenvel XD
Benji (Soom Dia boy)
Candy ( Migidoll Jina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Maddox (Iplehouse Carina boy)

devilishxlianneke
SD16
SD16

Postby devilishxlianneke » 05 Aug 2012 23:58

Ik weet nog dat je die foto's had gemaakt.
Je hebt ze fantastisch aan elkaar weten te monteren en de tekst erbij maakt het echt helemaal compleet.
Super gedaan <3
You know no-ones listening they dont wanna hear it, saying what you wanna say people start to fear it.

Home:Luka, Vladimir, Severus, Alice, Bill, Raven, Fleur (iefje)

Return to “Photo Stories”