Inlog problemen bij BJD site...

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Milkytan
Tiny
Tiny

Inlog problemen bij BJD site...

Postby Milkytan » 09 Sep 2012 16:29

Ik weet niet of ik 't hier in 't goede subforum geplaatst heb, maar ik had een vraagje--Ik weet niet hoeveel van jullie de site supiadollz.net kennen, maar heeft iemand anders toevallig ook problemen met inloggen op die site? Ze hebben namelijk echt kei mooie poppen (vind ik dan) en een daarvan zou ik echt heel graag als m'n eerste BJD willen... Maar ja, volgens mij kan je ze niet bestellen als je niet eens kan inloggen dus dan is 't daar wel mee gedaan :I (Heerlijke is ook dat ze helemaal niet reageren als ik een mailtje stuur).

Maar goed, tl;dr: iemand anders inlog problemen bij supiadollz?

nyampokun
MSD
MSD

Postby nyampokun » 09 Sep 2012 19:58

Ik heb een account op Supiadoll en heb geen enkel probleem bij het inloggen.
Wel weet ik dat toen ik een account aanmaakte de site wat vreemd deed toen ik mijn postcode wou intypen. (is nu blijkbaar opgelost lol)

Milkytan
Tiny
Tiny

Postby Milkytan » 09 Sep 2012 21:01

Wat enorm vreemd, ik heb nou al drie keer een account gemaakt omdat hij aan blijft geven dat m'n inlog gegevens niet kloppen... Ik wouw dat ze op z'n minst m'n e-mails beantwoordde, ik wil Joshua zo graag ;__;

aeryn
MSD
MSD

Postby aeryn » 09 Sep 2012 23:22

Mijn supia account is zeker 4 jaar oud inloggen zonder problemen !
Carpe Diem

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”