Puppit Productions Firefox: W.I.P
Moderator: Café Mods
Ik probeer het prototype voor Dolliverse af te krijgen, als dat lukt zal ik haar zeker meenemenkrijgen we ook een sneak preview te zien op de dolliverse???
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
Vandaag mijn goeie ouwe staakjes tevoorschijn gehaald en alle joints strak in keukenfolie gespannen...

...En daarna de hele zut in de eerste laag gezet.

Hierna volgt het vormwerk... En dan zijn de stappen in vooruitgang niet meer zo duidelijk te zien vrees ik :P

...En daarna de hele zut in de eerste laag gezet.

Hierna volgt het vormwerk... En dan zijn de stappen in vooruitgang niet meer zo duidelijk te zien vrees ik :P
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
@Roos: Jup, klopt. Al heb ik bij Rikkie de gewrichten pas ingepakt toen die al aan de lichaamsdelen zaten (dus onderbeen tegen bovenbeen drukken om de "kom" voor het kniegewricht te maken), omdat hij single-jointed is. Ala is wel op deze manier gemaakt: Bij double-jointed dolls zijn knieën en ellebogen immers "los" van de benen en armen, een apart stuk.
Tevens maak ik deze keer bepaalde delen niet van papier-maché, dus daar moet ik het gewricht ook los houden, wil ik de kom ervoor creëren. Aan heupen, nek en schouders zou ik het al wel vast kunnen zetten, maar ik was toch bezig en kwaad kan het ook niet. Riskeer ik in ieder geval niet dat ik ze te vroeg vast zet en ze scheef blijken te zitten ofzo.
Tevens maak ik deze keer bepaalde delen niet van papier-maché, dus daar moet ik het gewricht ook los houden, wil ik de kom ervoor creëren. Aan heupen, nek en schouders zou ik het al wel vast kunnen zetten, maar ik was toch bezig en kwaad kan het ook niet. Riskeer ik in ieder geval niet dat ik ze te vroeg vast zet en ze scheef blijken te zitten ofzo.
Last edited by Puppit on 17 Sep 2012 10:29, edited 1 time in total.
Tweede laag prut, en de gewrichten aan hun respectievelijke onderdelen vast gezet (behalve de polsen, die komen later pas aan de handen te zitten).

De volgende stap is om de spieren te vormen en die met vet en huid te overdekken... Oftewel: Let the fattening begin!

De volgende stap is om de spieren te vormen en die met vet en huid te overdekken... Oftewel: Let the fattening begin!
Statusupdate:

De romp begint al ergens op te lijken
Moet nog geschuurd worden... En IN STUKKEN GEZAAGD MWUHAHAHAHAA!
...Nee echt, ik moet haar buik van haar "onderbroekzone" en borst(en) scheiden voor de torsogewrichten. Of telt dat als één gewricht?

De romp begint al ergens op te lijken
...Nee echt, ik moet haar buik van haar "onderbroekzone" en borst(en) scheiden voor de torsogewrichten. Of telt dat als één gewricht?
*Frankensteinaccent* Sooo... Dus ierst sagen wir die körper ien stukke...

...Und dan halen wir die iengewanden daraus...

...Sodat wir ruimte haben für die gewrichte, soals hier aagegeben:

Und hier sehen sie die erste foorausgang ien die gewrichte von den armen:

Jawohl.

...Und dan halen wir die iengewanden daraus...

...Sodat wir ruimte haben für die gewrichte, soals hier aagegeben:

Und hier sehen sie die erste foorausgang ien die gewrichte von den armen:

Jawohl.
-
BeforeTheMomentGirl
- MSD

-
FrankenMar
- Hound