Dé ontmoetingsplaats voor Ball Jointed Doll Fans! Verzamelaars en fans van BJD, Dollfie, Azone, Obitsu e.a. kunnen hier genieten van de gezellige sfeer. Kom binnen en doe mee!
Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.
hoi, ik wil mijn doll metrochome ogen geven (ze krijgt 2 verschillende kleuren).
Weet iemand misschien hoe ik aan 2 verschillende ogen kan komen zonder 2 setjes te hoeven kopen?
alvast bedankt
Er zijn maar een paar webwinkels die per oog verkopen en dat zijn meestal met urethane ogen of custom made ogen.
Je zou natuurlijk als je de ogen gevonden hebt, altijd contact kunnen opnemen met de webwinkel.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler My livejournalNL BJD Forum
ErsaFlora verkoopt volgens mij ook losse oogjes, en Dollmore heeft bij de Dollmore Special oogjes de keuze uit enkele of setjes,,
Verder weet ik niet.
Succes ermee.
captures in glass maakt ook 2 verschillende ogen. Ze vragen dan wel 2 dollar meer dus 1 paar ogen word dan 12 dollar in plaats van 10. Ze hebben best een ruime keus aan ogen.
P Flower: ik heb een doll met een gore mod waardoor hij maar een oog heeft. Ik zou eventueel wel 2 paar ogen met je kunnen splitten :3 *vindt alle kleuren wel mooi* Maar de Safrin doll group order is ook handig!