Vergeelde wigcap

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Vergeelde wigcap

Postby Bianca Verschoor » 28 Oct 2012 18:50

Hoi Allemaal
Ik had een vraagje: Ik heb voor mijn dolls doorzichtige wigcaps gekocht vorig jaar op de poppen en beren beurs. Het gekken is dat op een na ze allemaal gewoon doorzichtig en helder zijn gebleven alleen die van Kay is vergeeld is hieraan iets te doen als iemand iets weet.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

Pete
SD
SD

Postby Pete » 28 Oct 2012 19:54

Zijn van silliconen, toch? Dat vergeeld ook over tijd (althans, ik heb gehoord dat Soom silicon eyes dat doen). Misschien was die ene heel oud en de rest uit een nieuwere batch?

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 28 Oct 2012 21:27

Het eerste waar ik eerlijk gezegd aan denk, is aan de pruik.
Soms heb je ook pruiken die afgeven, zo heeft 1 van mijn yo sdtjes een geel hoofd gehad door een royal grey leeke pruikje (inmiddels heeft ze een nieuwe face up en draagt ze die pruik niet meer zo vaak). Het geel zat dus precies waar de wigcap de doll raakte.

Maar siliconen ogen van Soom kunnen inderdaad ook verkleuren, ik merk het bij die van mijn Soom Shoshon, ze zijn gelukkig nog steeds mooi, maar toch wel degelijk anders van kleur dan toen ik ze binnen kreeg.

Amber-kyou
Moderator
Moderator

Postby Amber-kyou » 28 Oct 2012 22:41

Ik heb bij mijn Zaoll een wigcap van siliconen.. en die is ook vergeeld, ook een paar gele silicone soom ogen trouwens. Het gebeurd, en geloof ik ook niet eens door de zon. Soms gebeurd dat gewoon door ouderdom, bij het ene sneller dan bij de ander..

Moet je er echt iets aan doen, het zit onder een pruik, toch? Afgeven doet het niet.. dus ik zou er persoonlijk niets aan doen of een nieuwe kopen.

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 29 Oct 2012 20:11

Bedankt voor de antwoorden ik koop wel een keer een nieuwe denk nu ook dat het misschien aan de pruikjes ligt.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”