foto bewerken

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Bianca Verschoor
MSD
MSD

foto bewerken

Postby Bianca Verschoor » 11 Nov 2012 11:19

Ik wist niet waar ik dit kan plaatsen sorry als het niet goed staat.
Ik wil zelf een foto bewerking programma gaan aanschaffen. Ik zat aan
Adobe Elements 11 te denken ik weet alleen niet of dit programma het ook
mogelijk maakt om de bliksem ligt efecten te maken die ik graag in mijn foto's
zou willen verwerken.
Heeft iemand hier misschien nog suggesties.
Thanks
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

PreciousDark
YoSD
YoSD

Postby PreciousDark » 14 Nov 2012 18:22

Hallo,

Ik heb geen ervaring met Adobe elements 11.
Maar zelf gebruik ik voor kleine dingen als kleur,
scherpte en licht veranderingen iPhoto en voor
grotere dingen Adobe Photoshop CS6 als
bijvoorbeeld gehele sfeer veranderingen, dingen aan
toevoegen en photo manipulation. Zelf vind ik het fijn werken : )

Evelien
YoSD
YoSD

Postby Evelien » 14 Nov 2012 19:47

Via de legale weg kost Photoshop alleen wel bijna €1000. Als student of leraar kun je 't voor $200 kopen (kon de Nederlandse omrekening niet vinden), maar ik weet niet wat voor bewijs je voor zo'n aanschaf nodig hebt.

Ik weet niet of ik dit van mods mag zeggen, maar ik gebruik zelf een illegale versie van Photoshop :shock:

PreciousDark
YoSD
YoSD

Postby PreciousDark » 14 Nov 2012 20:06

Via de legale weg kost Photoshop alleen wel bijna €1000. Als student of leraar kun je 't voor $200 kopen (kon de Nederlandse omrekening niet vinden), maar ik weet niet wat voor bewijs je voor zo'n aanschaf nodig hebt.

Ik weet niet of ik dit van mods mag zeggen, maar ik gebruik zelf een illegale versie van Photoshop :shock:
Oh ja... dat vergeet ik af en toe omdat ik zelf ook een illegale versie heb. :blush:
Je kunt ook licenties halen maar die zijn vaak maar beperkt moment houdbaar.

Als je aan Adobe photoshop kan komen is hij in ieder geval wel erg goed...

Giegel
SD13
SD13

Postby Giegel » 14 Nov 2012 21:16

op marktplaats staat adobe cs6 voor 10 euro
zo heb ik hem gekocht namelijk.
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.

Evelien
YoSD
YoSD

Postby Evelien » 14 Nov 2012 22:53

Ja.. illegaal dus. Ik weet niet of Bianca daarvoor open staat. En dan nog, dan kun je 'm net zo goed downloaden ;)

holyvirus
SD
SD

Postby holyvirus » 15 Nov 2012 12:30

Met Photoshop elements kan je ook bliksemschichten maken. Een tutorial als voorbeeld: http://zoom.nl/artikel/cursussen/20606- ... iksem.html
Photoshop Elements is juist gericht op foto's bewerken en zelfs wat makkelijker dan het grote pakket Photoshop. Het heeft ook een ingebouwde foto's delen systeem erin. Er is een 30 dagen uitprobeer versie te downloaden op de Adobe website.
Het is eigenlijk niet meer te vergelijken met haar grote broer Photoshop. Beiden pakketten zijn gericht op verschillende doelgroepen en zijn hun eigen weg ingegaan.

Er is ook een gratis alternatieve, Gimp: http://www.gimp.org/

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 15 Nov 2012 19:04

Bedankt allemaal
Ik denk toch een keer de elements 11 aan te schaffen deze kost nog geen 100euro en is legaal.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

nyampokun
MSD
MSD

Postby nyampokun » 16 Nov 2012 14:24

Ik heb photoshop elements maar zou hem graag verkopen

Haru
SD
SD

Postby Haru » 17 Nov 2012 00:33

voor kleinere bewerkingen (witbalans bijstellen , vlekjes weghalen) kun je beter adobe lightroom aanschaffen~
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 17 Nov 2012 00:56

(ahum, je mag gerust illegale Adobe PS dingen noemen hoor, Evelien. Dat programma is echt te duur om te kunnen kopen xDD)

Ik heb zelf Photoshop Elements, die stond al voorgeïnstalleerd op mn pc. Daarnaast heb ik ook een illegale CS5, maar Elements vind ik een stuk simpeler en dus handiger om te gebruiken.

Maar ik combineer t vaak. Vlekjes etc wegwerken doe ik maar heel soms, ik pas de helderheid van ogen aan in Elements, bewerk dan de scherpte en contrast in Windows Photo Gallery, en plak mn watermerk dan weer in Elements xDD
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”