Postby raafje » 25 Dec 2012 10:54
Ik heb al een tijdje terug gestemd maar toch nog even mijn motivatie. Ten eerste vind ik het ontzettend leuk op te zien dat er toch zoveel BJDCafe leden meegedaan hebben aan de wedstrijd en voor mij stralen alle faceups ook iets winters uit. Voor allemaal mijn complimenten!
Mijn persoonlijke favorieten.
Nummer 1: Deze faceup had ik al eerder gezien en ik vind het echt prachtig hoe in de faceup het personage/karakter tot uiting komt. Oke, ik ben bevooroordeeld. Het is ook vooral de hele uitstraling van de foto die voor mij echt wel een 'wow' gevoel naar boven brengt. Oke, ik geef toe, ik ben bevooroordeeld. Winter, blauw, ijs, vorstdemoon, dat zijn ook mijn dingen, hoewel ik het meestal verbeeld in het concept van IJskoningin. Maarre, mijn complimenten! Voor mij de derde plaats.
Nummer 6: Dit idee vind ik vooral erg leuk en origineel uitgevoerd. Technisch gezien vind ik hem iets minder sterk sterk uitgewerkt, maar puur voor concept van mij een mooie eervolle vermelding.
Nummer 7: Deze vangt voor mij een hele andere uitstraling van de winter, niet het sneeuw en ijs, maar het idee van dood, leegte. Ik vind hem erg origineel hoe dat gevangen is in de zwarte, grijze tinten, de dode, kale bomen en natuurlijk de zwarte vogels (raven, kraaien?). Persoonlijke vind ik het wel wat druk hoe de ene zwarte stam van de boom over de ooghoek loopt. De ogen, wenkbrauwen en lippen zijn daarentegen weer heel integer en zacht gedaan waardoor voor mij het dan toch weer in balans is en de droevige, lege en doodse sfeer behouden blijft. Een welverdiende tweede plaats voor mij.
Nummer 8: Hoewel deze vrolijkheid en pracht bij mij niet als eerste op komt in mijn gedachten, helemaal in thema. Door deze faceup werd ik dan ook het meeste verrast. Ik werd er zo vrolijk en blij van. Uitermate origineel en technisch werkelijk prachtig uitgevoerd. Nummer 8 heeft dan ook mijn stem gekregen.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)