tracking vraagje :)

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Himegyarudoll
MSD
MSD

tracking vraagje :)

Postby Himegyarudoll » 31 Dec 2012 17:22

27-12-2012 13:41:52 Parcel is announced / bpost received the information
Dit staat nu dus sinds de 27ste bij mijn tracking info
Maar wat betekend dit nu eigenlijk? :)

flower
YoSD
YoSD

Postby flower » 31 Dec 2012 17:31

Ik denk dat ze bedoelen dat het aangekondigd is (om het zo even te noemen) dat het pakket verzonden is / onderweg is
@home: illusion spirit meilin (chloe) 5stardoll miya (myli)
@wishlist: sq-lab moë

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 31 Dec 2012 17:53

Nope, het betekent niet dat het al verzonden is, maar dat de verzender alle informatie over het pakketje al heeft ontvangen. Het pakketje zelf is echter nog niet in hun bezit. Bij sommige verzenders kun je namelijk online de verzending regelen. Aan het pakketje hangt direct een de trackingscode. De verzender heeft het echter dan nog niet in zijn bezit want de afzender moet het pakketje natuurlijk nog wel naar het postkantoor brengen of laten ophalen door de verzender. De tracking geeft dit aan met deze omschrijving.

Het kan soms een paar werkdagen duren voordat het dan daadwerkelijk in verzonden wordt. En zeker nu met de feestdagen kan daar zeker meer dan een week overheen gaan. Hou het goed in de gaten, als het te lang op deze tracking blijft staan, zou ik contact opnemen met de afzender.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

Himegyarudoll
MSD
MSD

Postby Himegyarudoll » 31 Dec 2012 21:22

ok hartstikke bedankt <3

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”