Magneten in handjes
Moderator: Café Mods
Magneten in handjes
Mijn withdoll heeft haar handen met magneten zo dat je ze los kan halen, maar ze vallen er Bij mij bij elk tikje er af. Terwijl de magneten gewoon nog krachtig zijn. Heeft iemand een oplossing hier voor zodat de handjes er niet steedts afvallen?
@home: illusion spirit meilin (chloe) 5stardoll miya (myli)
@wishlist: sq-lab moë
@wishlist: sq-lab moë
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Beetje eyeputty tussen de magneetjes. Dan houden die de handjes op zijn plaats.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Heb je misschien een foto?
Als de magneten gewoon te ver uit elkaar zitten ofzoiets (je zei dat ze nog wel sterk waren), kun je er misschien een stukje ijzer tussen zetten... Of deze magneetjes loshalen en er grotere/sterkere in lijmen?
Als de magneten gewoon te ver uit elkaar zitten ofzoiets (je zei dat ze nog wel sterk waren), kun je er misschien een stukje ijzer tussen zetten... Of deze magneetjes loshalen en er grotere/sterkere in lijmen?
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
-
ShuriTigerH
- Sabik

Ik weet niet precies hoe het systeem werkt bij Withdoll, maar mijn littlefee heeft op de polsen lipjes zitten die in gleufjes in de handjes moeten waarna je de handjes een stukje moet draaien zodat ze niet alleen vastzitten met de magneetjes maar ook met dat "slotje", het klinkt een beetje alsof bij jou de handjes niet goed "op slot" zitten. Foto's zouden idd erg veel helpen!
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”