90 cm doll - de grootste BJD's

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Mew-chan
YoSD
YoSD

90 cm doll - de grootste BJD's

Postby Mew-chan » 19 Feb 2013 12:18

Zoals sommige van jullie misschien al gezien hebben heeft trinity doll(dollmore) een prachtige doll van maar liefst 92 cm: Jude

Image

http://dollmore.net/shop/step1.php?number=10852

Ik vindt deze doll evenals de Lusion doll Dahlia, die ook vrij groot is, werkelijk prachtig en ik denk hierbij met veel melancholie terug aan rozen maiden ^^

echter..Ze heeft bij haar heupen geen joint zitten, wat me met poseren, zeker met zo'n flinke dame een aardig dilemma lijkt.(ervaring, iemand?)

En zodoende: weet iemand hier nog meer dolls die zich qua lengte kunnen meten met deze dolls: kortom; wat zijn de grootste BJD's die er te vinden zijn?
Mocht iemand nog aardige suggesties hebben die in dezelfde sfeer vallen dan hoor ik dat bijzonder graag ^^
People will talk about you anyway, might as well give them something to talk about

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 19 Feb 2013 12:37

92 cm? De Jude is 105 cm hoor.

Iig er is nog een company met mannen van 90 cm, Angel of Dream. En Mecha Angel van Soom is 80cm.

Anyway, Velvetbat heeft een Jude besteld dus ik denk dat je haar om ervaringen kan vragen zodra die binnen is?
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 19 Feb 2013 13:28

Het extreemste voorbeeld wat ik qua grootte laatst tegenkwam op internet is Bimong's 170cm BJD, inmiddels ook foto's met face-up. Maar ik weet niet of die uiteindelijk ook voor de verkoop bedoelt is.

Immortality of Soul heeft in ieder geval ook een doll van 80cm, Lacrimosa.
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

rasilverstorm
YoSD
YoSD

Postby rasilverstorm » 19 Feb 2013 13:55

De grootste voor verkoop is die van D-Storic http://d-storic.com/shop/step1.php?number=304 IZI maar dan betaal je natuurlijk ook echt een belachelijk groot bedrag LOL

Ik weet niet, misschien is het juist wel goed dat er geen extra joints bij de heupen zitten, maar het kan ook gewoon een kwestie zijn van wat je zelf prettig vind. Ik heb 'gewone' formaat dolls met en zonder extra bij de heup en ik heb het zelf nooit storend gevonden als ie er niet zat xD

Mew-chan
YoSD
YoSD

Postby Mew-chan » 20 Feb 2013 17:39

Dank je allemaal, ik heb er nog niet echt iets bruikbaars tussen gevonden aangezien ik een meisje zoek en geen jongen en 170 toch meer bij menselijk formaat in de buurt komt(is niet echt popperig meer)
Maar het was in ieder geval leuk om die grote BJD's te zien ^^
Ik zal misschien binnenkort dan maar eens bij velvetbat informeren.
Ik had in eerste instantie mijn twijfels over het heupgewricht omdat ik zelf een Volks kun zonder heupgewricht heb en dat is met poseren niet altijd even handig.

In ieder geval bedankt ;)

(en sorry voor de te grote foto's)
People will talk about you anyway, might as well give them something to talk about

Return to “Doll Advies”