OPGELET DEZE REACTIE BEVAT NAAKTE VROUWEN OH HELP OH HELP GEEN GESLACHTSDELEN MAAR TOCH OCH DE SCHAAMTE
Ik heb de schouderbladen een klein beetje teruggevijld, maar ze zijn nog wel zichtbaar. Mijn redenering was o.a. dat foto's die van achteren genomen worden over het algemeen die schouderbladen wel willen tonen.
En ik vind het mooi staan, zoals Haru al zei, een beetje in jacht-modus

Seraphim is niet ontworpen als een "ontspannen" pop, zoals een elf ofzo, maar meer als een "warrior woman", dus dan vond ik het wel passend om die rugspieren en schouderbladen wat aan te zetten.
Voor de aardigheid, ziehier mijn gemiddelde bureaublad als ik aan het werk ben... Film/serie rechts, referenties links.
Ze zijn dus ook in ontspannen houding wel degelijk zichtbaar
Ik ga haar inderdaad casten. Het was mijn bedoeling dat zelf te doen, aangezien ik er niks voor voel het breekbare origineel helemaal naar China ofzo te sturen.
Ik heb vrij veel ervaring met het gieten van dingen en plastics in het algemeen, dus met enig vallen en opstaan moet dat wel lukken.

I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.