Fairyland heeft foto's openbaar gemaakt van een nieuw type Minifee lichaam:
http://dollfairyland.tistory.com
Ikzelf ben er niet weg van, maar het is wel een mooie toevoeging op de beschikbare keuzes.
Nieuw Minifee lichaam bij Fairyland
Moderator: Café Mods
- LunarReverie
- Sabik

-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Ik vind het een mooi lichaam. Wat meer heup. Die borsten zijn inderdaad wel afschuwelijk, hoewel die kleinere borsten wel weer redelijk zijn.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
ik vind het wel een mooi lichaam zou het wel willen voor me dame.
maar dat zou ik inderdaad wel de kleinere buste willen
maar dat zou ik inderdaad wel de kleinere buste willen
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
-
FlowerGirl
- SD

ik vind de small buste wel mooi!
ik miss alleen idd die hipjoint, ik ben een sucker voor hipjoints :P
ik ben het type, hoe meer gewrichten, hoe beter
ik ben het type, hoe meer gewrichten, hoe beter
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•
-
papilionette
- Tiny

-
thefirstnl
- Hound

Het lichaam blijkt te stringen te zijn met de normale a-line torso's, dus je zou ze kunnen swappen als je al een MNF thuis hebt. Maar ze hebben volgens mij al aangegeven dat ze ook nog met de Cutie bust uitgegeven gaat worden, daar hebben veel mensen om gevraagd.
Met de cutie-bust erbij zou ik het ook wel een mooi lichaam vinden. Het lijkt me erg leuk om een karakter te kunnen hebben dat net iets kleiner is dan de anderen en dit lichaam is 38cm.
Met de cutie-bust erbij zou ik het ook wel een mooi lichaam vinden. Het lijkt me erg leuk om een karakter te kunnen hebben dat net iets kleiner is dan de anderen en dit lichaam is 38cm.