Warrig haar van pruikje

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Minaide
YoSD
YoSD

Warrig haar van pruikje

Postby Minaide » 11 Jul 2013 13:03

Ik heb eigenlijk al een tijdje het probleem met deze wig dat er enkele haren 'ontsnappen' en alle kanten op gaan staan. Dit zijn voorbeelden:

Image Image
(klik op de foto's voor groter)
Om eerlijk te zijn vind ik dat soms mijn foto's enorm verpesten, omdat die ook voor haar gezicht durven gaan hangen. Dan heb ik dat soms niet eens door en zie je de foto's achteraf en zijn ze allemaal verpest. :oops:
Misschien overdrijf ik daar een beetje in, maar ik zou toch wel graag een oplossing zoeken hiervoor.

Het kammen van het haar helpt wel, maar sommige haren hebben een 'knik', dus dan springen ze er alsnog van tussenuit. Na een tijdje foto's trekken staan ze toch weer alle kanten op.
Ik heb ook al gehoord van een beetje water en dat heb ik eerlijk gezegd nog niet getest, maar ik zie het niet echt zitten om dat te proberen. Het is namelijk een krullend pruikje en ik zou de krullen er graag in houden.

Hebben jullie nog tips? Alvast bedankt! <3
Home
Mariko ~ DollZone Ani

BlackDragon
Sabik
Sabik

Postby BlackDragon » 11 Jul 2013 13:11

De beste oplossing: wassen met veel goedkope cremespoeling ( euroshopper o.i.d.) , deze goed doorkammen in het natte haar. Uitspoelen, schudden en laten drogen.
Daarmee is je problem opgelost:) en de krullen weer als nieuw.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 12 Jul 2013 21:23

Hoe ik een krullend pruikje altijd fix is:

- Je pakt 1 krul. Kam deze voorzichtig uit en zorg dat het haar niet met de andere krullen samen 'plakt'. (Dit was tevens het moment dat ik eventuele kroezelige uiteindes wegknipte.)
- Maak je vingers nat en draai de krul rond je vinger terug tot de oorspronkelijke krulvorm
- Leg voorzichtig neer en laat drogen terwijl je de volgende krul aanpakt.

Voor pijpenkrullen draaide ik de krul zo veel mogelijk rond, zodat hij vanzelf terug sprong in de goede vorm, maar omdat dit pruikje enkel krult volstaat het om de vinger draaien. (Is je vinger te breed, pak dan een potlood o.i.d.)
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”