Ja hoor Alice en de Queen of hearts zijn uit!
Alice waar ik echt op aan het wachten was
http://dollsoom.com/shop/shop/item.php?it_id=1374037080
Mijn mening:
Ik weet nog niet heel goed wat ik moet vinden omdat ik totaal niet wist wat ik moest verwachten. Ze is een Migma wat eigenlijk best een mooie Alice maakt!Ze doet me wel wat volwassen aan voor Alice misschien net iets te volwassen.
Ik vind Alice face up niet echt wat...Van de Queen of hearts dan weer wel!
Alice:
Voor mij lijkt haar jurkje een beetje op een maid jurkje. Ik vind het wel mooi dat ze toch redelijk traditioneel zijn gebleven behalve dan het korte jurkje en de leeftijd. Ondanks dat ze hiermee juist zoveeel hadden kunnen doen is het naturel gebleven . En ben dan ook blij dat er geen onnodige poespas bij haar zit zoals vleugels ofzo wat niets mer haar te maken heeft.
Oh Alice schoenen helemaal te gek! Ik twijfel nog een beetje of ik haar ga halen of toch voor een peakswoods ga en mijn eigen maak.
Queen of hearts:
Ja erg mooi zo komt Migma nog beter tot haar recht . Voor een Queen had deze outfit mischien iets pompeuzer mogen zijn maar meer kan ik niet over vallen eigenlijk!
soom Alice&Queen of hearts
Moderator: Café Mods
- yasmina-chan
- SD13

soom Alice&Queen of hearts
@ Home: to many dolls to write here
-
Little Lost Pixie
- SD

Alice vind ik eigenlijk meer een Halloweenkostuum, zo eentje die in een plastic zak in de winkel hangen met 'sexy Alice' erop. De Queen is wel supermooi, jammer dat je die kleding niet los kunt krijgen...
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)
- yasmina-chan
- SD13

Ik vind de Queen te lief.... Sorry, maar Migma is gewoon te lief om de Queen te zijn. Ze hadden daarvoor beter Beryl of Clozel kunnen nemen. Ik mis gewoon de arrogante-wie-doet-me-wat expressie. Dat heeft Migma niet en dat hebben Clozel en Beryl wel. Dus ja, kwa mold verkeerde keuze, maar de styling vind ik echt gaaf gedaan.
Migma is wel een hele mooie mold, voor Alice vind ik het wel goed werken. Iets te goedkoop. Op zich vind ik het idee van een ondeugende Alice (en dat werkt heel goed met Migma als mold) wel heel leuk, maar dit is het net niet.
Mijn conclusie: Te lieve Queen in een fantastische outfit en een ondeugende Alice in een te 'goedkope' styling.
Net niet dus...
Migma is wel een hele mooie mold, voor Alice vind ik het wel goed werken. Iets te goedkoop. Op zich vind ik het idee van een ondeugende Alice (en dat werkt heel goed met Migma als mold) wel heel leuk, maar dit is het net niet.
Mijn conclusie: Te lieve Queen in een fantastische outfit en een ondeugende Alice in een te 'goedkope' styling.
Net niet dus...
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
- DarkBlueRaven
- MSD

Ik heb heel erg zitten uit kijken naar hoe ze Alice zouden maken en wist ook geheel niet wat te verwachten, maar het was zeker niet dit.
Ik had gehoopt dat het wat minder volwassen/ondeugend/sexy zou zijn en wat meer in de trant van het verhaal. Jammer, maar aan de ene kant ook wel goed ook zou het geld niet hebben gehad om d'r te bestellen XD
Over de queen heb ik niet echt iets te zeggen, behalve dan dat ze niet genoeg royalty uitstraalt.
Ik had gehoopt dat het wat minder volwassen/ondeugend/sexy zou zijn en wat meer in de trant van het verhaal. Jammer, maar aan de ene kant ook wel goed ook zou het geld niet hebben gehad om d'r te bestellen XD
Over de queen heb ik niet echt iets te zeggen, behalve dan dat ze niet genoeg royalty uitstraalt.
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

Ik ben het wel eens over de face up...bij die van de queen komt het gezicht beter tot z'n recht
en alice lijkt te oud helaas
Het alice pakje valt idd wel tegen...het is echt zo'n carnavals alice
Niet mijn ding
De schoenen darentegen vind ik dan wel weer geweldig!!
De jurk van de queen vind ik episch!!
De doll in zijn geheel komt ook wat meer tot zijn recht!!
(Mijn mening)
Het alice pakje valt idd wel tegen...het is echt zo'n carnavals alice
Niet mijn ding
De schoenen darentegen vind ik dan wel weer geweldig!!
De jurk van de queen vind ik episch!!
De doll in zijn geheel komt ook wat meer tot zijn recht!!
(Mijn mening)
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper