Bij impl doll bestellen

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

theangelicjourney
Tiny
Tiny

Bij impl doll bestellen

Postby theangelicjourney » 18 Jul 2013 21:48

Hallo!

Ik had een vraagje.. nouja eigenlijk wel een hele belangrijke.. voor mij dan.

Ik wil morgen bij impl doll bestellen..
Ik kan dus betalen via paypal of een bankoverschrijving..
wat raden jullie aan/wat is handig?/advies plz. :3
(Misschien gekke vraag.. maar ze worden gebracht door POSTNL aan de deur toch?)

Ik vind 't allemaal een beetje eng en ik ben bang dat ik iets verkeerds doe..
Ik wil gewoon dat ze heelhuids in Nederland aankomen en dat achteraf niet iemand tegen me kan zeggen: 'Ja maar dan had je ook zus of zo moeten doen..'

Dus als iemand tips heeft of ervaringen wil delen met het bestellen van je eerste bjd in het buitenland dan hoor ik het graag! <3

Er komen er dan overigens twee mijn kant op...
:D
Always look on the brighhht sight of life. <3

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 18 Jul 2013 21:54

Paypal is zeker het handigste. Het scheelt een heleboel invul werk en het geld is gewoon sneller overgemaakt. De kans op fouten is bij Paypal ook een stuk minder groot dan bij een bankoverschrijving.

Ze worden inderdaad door PostNL aan de deur gebracht, behalve als de verzending via DHL gaat, dan neemt DHL het vaak zelf over vanaf de Nederlandse grens. Mocht het bedrijf met EMS oid versturen, dan gaat het met PostNL vanaf de Nederlandse grens.

Geen zorgen dat je iets verkeerd doet. Mocht je het echt niet durven kan je volgens mij ook via Think Pink kunnen bestellen. Ik geloof dat zij nog steeds agent zijn van IMPLDoll.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

theangelicjourney
Tiny
Tiny

Postby theangelicjourney » 18 Jul 2013 22:19

Paypal is zeker het handigste. Het scheelt een heleboel invul werk en het geld is gewoon sneller overgemaakt. De kans op fouten is bij Paypal ook een stuk minder groot dan bij een bankoverschrijving.

Ze worden inderdaad door PostNL aan de deur gebracht, behalve als de verzending via DHL gaat, dan neemt DHL het vaak zelf over vanaf de Nederlandse grens. Mocht het bedrijf met EMS oid versturen, dan gaat het met PostNL vanaf de Nederlandse grens.

Geen zorgen dat je iets verkeerd doet. Mocht je het echt niet durven kan je volgens mij ook via Think Pink kunnen bestellen. Ik geloof dat zij nog steeds agent zijn van IMPLDoll.
-----

Oke, bedankt! :)
Klopt.. dat wou ik eerst ook..
alleen zij doen pas weer pre-orders ivm vakantie wanneer het impl event alweer voorbij is. ^^; dus daar had ik net eventjes pech mee...

Ik ga het morgen gewoon doen via paypal dan... ik zou nu ook niet meer weten wat ik verkeerd zou kunnen doen. :)

Bedankt voor je reactie! ;)
Always look on the brighhht sight of life. <3

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 18 Jul 2013 22:47

Ik heb even op de IMPL site gekeken en idd zal het bestellen niet heel moeilijk zijn. Ik zag dat ze op de frontpage een listing hebben voor de free baby doll en dat je die aan je winkelwagen moet toevoegen. Voor de rest zal het zichzelf wel wijzen, ook wat betreft betaling e.d.

Succes met bestellen, de eerste keer is altijd heel spannend.

Little Lost Pixie
SD
SD

Postby Little Lost Pixie » 19 Jul 2013 11:14

Ik haak even aan, misschien een heel dom vraagje maar ik heb nog nooit bij een company zelf besteld, dus vandaar. Ik was sinds kort aan het sparen voor een IMPL Doll Xavier (vind het echt zo'n gaaf concept) en ik wilde hem eigenlijk gewoon via Think Pink bestellen, maar nu zie ik dat event en met de mechanical parts erbij zou hij genoeg kosten om er zo'n hoofdje bij te krijgen... Nou denk ik er dus over om m'n spaarrekening aan te gaan spreken en hem daar te bestellen, maar is dat qua douanekosten nou erg veel duurder dan als ik hem via Think Pink bestel? Want er is natuurlijk wel een limiet aan hoeveel geld ik extra kwijt wil zijn voor dat hoofdje.
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 19 Jul 2013 14:02

Douane kosten ligt er net aan of je geluk hebt of niet. Als je pech hebt kan er rond de 100 tot 150 euro douanekosten opkomen (al denk ik dat dat met Xavier niet zo snel zal gebeuren) en als je geluk hebt heb je niks aan douanekosten. Zelf zou ik voor Xavier rond de 50 euro schatten.

Ik zou net zeggen, ik zou TP even vragen of je via hun ook het event hoofdje krijgt, toen realiseerde ik me dat ze vanaf 15 juli tm 19 augustus geen pre-orders aannemen. Goedemorgen, Kayren.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

Little Lost Pixie
SD
SD

Postby Little Lost Pixie » 19 Jul 2013 14:53

Oké, bedankt! Hopelijk is het dan niet veel meer, want met shipping erbij zou ik 50 euro ook echt wel de max vinden. Ik ga er even over nadenken.
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”