Lange blouse/jurkje

Burberry trenchcoat

Tommy Hilfiger blazer en een broek

Chanel jasje + shirtje

Cute Disney shirtje

Troetelbeertjes shirtje

Wigcap en 4 pruikjes

Laatste pruikje heb ik nog een verhaal bij,
Dit pruikje is van dat gekrult schapenhaar gemaakt.
Ik was nieuwsgierig of je dit haar ook kon verven, dus ik een klein stukje (niet van het pruikje) geblondeerd en inderdaad het werd rood en hoe langer ik het liet intrekken hoe roder het werd.
LEUK!!
Dus ik aan de slag met het maken van een 2e pruikje van dat schapenhaar, helemaal trots aan het zijn ben ik klaar...dus ik hoppa blondeer middel erin en laten intrekken.
Na tijdje vond ik de kleur wel goed en ging ik het uitspoelen...tot mijn verbazing lag heel het pruikje uit elkaar en was het leer (het vachtje waar het haar aan vast zit) helemaal OPGELOST....dus weg pruikje...weg haar...want zo kan ik er niks mee.....ZONDE HE!!???
Wist ik veel, ik had toch een proef stukje gedaan en dat ging gewoon :/
Vind het zoooo jammer, want ik was best trots op mezelf aan het zijn haha...owww...maar ja...niks aan te doen.
Gelukkig was ik niet zo dom om het eerste pruikje meteen te gaan blonderen haha.
Ik wil trouwens meer van dat schapenhaar, dat ik het leukste haar OOIT...voelt zo echt aan en is zo leuk te stylen.
Oh en een ander nieuwtje...ik wil nu zo graag een 1/3 BJD HIHI....oh men wat wil ik er graag een
Maar welke? Dat weet ik nog niet, vind dat meeste zulke grote boobs hebben...en vind dat helemaal niks!
Anywho, ik hoop dat jullie mijn zelfgemaakte dingetjes leuk vinden!! Het is niet de bedoeling om op te scheppen ofzo, ben best trots dat ik het gemaakt heb, want ik had niet gedacht dat ik het kon