Vele vragen

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

LisaLaponellie
SD
SD

Vele vragen

Postby LisaLaponellie » 20 Aug 2013 12:17

Zoals de titel zegt heb ik meerdere vragen die ik graag beantwoord wil hebben. Als dat mogelijk is hoor! Niets moet ;) nou hier komen mijn vragen dan:

1. Mijn poppen zijn best wel vergeeld, wat ik dood zonde vind. Hoe kan ik ze weer ontgelen? Of hoe je dat ook mag noemen haha.

2. Ik wil mijn poppen dolgraag weer een nieuwe kleding look geven. Alleen de maten van mijn poppen weet ik niet meer. Mijn Ringdoll Ran Style B staat nog op Think Pink dus zijn maten kan ik zo achterhalen. Alleen mijn Dollzone Yage en Fairyland Feeple Boy Iden (zie onderschrift) staan niet meer op de site dus ik kan hun maten niet meer achterhalen. Kan iemand me helpen met hun maten te achterhalen?

3. Ik zou ook graag weer een nieuwe doll willen hebben. Alleen ik twijfel wen beetje tussen de merken die er zijn. Alleen ik vind het een beetje jammer dat Triskel Fantasy en Thinkpink geen Fairyland meer hebben. Nja Think Pink heeft het wel maar als je erop klikt dan word er niks weergeven. Maar goed welk merk bevelen jullie mij aan die ik via Think Pink of Triskel Fantasy kan bestellen?

Dat zijn mijn vragen voor zover.
@ home:
DZ Yage (Yumi)
Ringdoll Ran style B (Daisuke)
Fairyland Boy Iden (Matt)

Little Lost Pixie
SD
SD

Postby Little Lost Pixie » 20 Aug 2013 12:29

1. Voor zover ik weet kun je vergeling alleen (een beetje) verwijderen door de dolls op te schuren. Verder zou je er overheen kunnen blushen om het lichter te maken. Maar het resin zelf krijg je niet terug naar de oude kleur.

2. Ik heb ze even voor je gegoogled, dit zijn de gegevens van Yage op DoA:

http://www.denofangels.com/doawiki/index.php?title=Yage

Iden kan ik zo snel niet vinden.

3. Ik ben zelf op het moment helemaal weg van Ringdoll en ik vind Dollzone dolls ook erg mooi. Maar dat hangt er een beetje vanaf wat voor stijl je het mooist vindt, ik ga voor wat stoerder en niet al te grote ogen zelf maar anderen vinden die schattige stijl juist weer leuker.
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)

LisaLaponellie
SD
SD

Postby LisaLaponellie » 20 Aug 2013 12:31

Dank je!

Ik hou zelf ook van de stoere dolls. Ik ben zelf dol op bad boys. Dus ik ga even een blik werken bij Dollzone aangezien hun best wel stoere dolls hebben :P
@ home:
DZ Yage (Yumi)

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 20 Aug 2013 14:21

ThinkPink is nog wel degelijk dealer van Fairyland hoor, ze hebben zelfs een heel aantal Fairyland dolls op voorraad. Ze hebben wel even geen preorders aangenomen ivm vakantie en drukte geloof ik. En je kunt ook zelf een meetlint pakken en je doll opmeten he ;)

Little Lost Pixie
SD
SD

Postby Little Lost Pixie » 20 Aug 2013 14:23

Voor zover ik weet, was Think Pink wel tijdelijk gestopt met bestellen bij Fairyland ivm een probleem met de kwaliteit van de dolls. Meer weet ik er ook niet van hoor, maar ik las zoiets op Facebook?
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 20 Aug 2013 15:50

Je kan altijd Think Pink zelf mailen. Ze zijn nog steeds dealer van Fairyland, ze hebben namelijk niet zo lang geleden nog twee Littlefees binnen gekregen.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

BlackDragon
Sabik
Sabik

Postby BlackDragon » 20 Aug 2013 16:56

Dit zijn de maten van feeple 70 cm:
Size
Height : 69.5 Cm
Weight : 1.65 Kg
Head circumference : 23.0 Cm
Neck circumference : 8.5 Cm
Shoulder width : 13.0 Cm
Shoulder to wrist : 20.0 Cm
Elbow to wrist : 9.5 Cm
Length of back : 14.0 Cm
Chest circumference : 24.5 Cm
Waist circumference : 21.5 Cm
Hip circumference : 24.5 Cm
Hip to knee : 21.0 Cm
Knee to ankle : 21.0 Cm
Ankle circumference : 8.0 Cm
Feet (normal) : 8.0 Cm
Eye size : 16 mm
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

LisaLaponellie
SD
SD

Postby LisaLaponellie » 20 Aug 2013 18:48

Dank jullie wel voor jullie hulp.

@BlackDragon: bedankt voor de maten!
@ home:
DZ Yage (Yumi)

thefirstnl
Hound
Hound

Postby thefirstnl » 20 Aug 2013 19:26

LisaLaponellie
SD
SD

Postby LisaLaponellie » 21 Aug 2013 22:46

Dank je wel! Kan ik goed gebruiken! :)

Nu maar eens opzoek of ik een leuke doll kan vinden of leuke outfitjes voor mijn huidige dolls :P
@ home:
DZ Yage (Yumi)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”