nederlandse etsy shops

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

sylvesther
YoSD
YoSD

nederlandse etsy shops

Postby sylvesther » 15 Sep 2013 13:03

hallo
ik weet niet waar ik dit moest/mocht plaatsen dus ik doe het hier maar.
ik ben op zoek naar nederlandse etsy shops die bjd items/accessoires etc. verkopen en bankoverschrijvingen accepteren.
ikzelf heb geen paypall en kan er ook geen aanmaken want mijn bank accepteerd geen paypall vandaar dat ik dit vraag.
wie o wie kan mij hiermee helpen? alvast bedankt <3

Pete
SD
SD

Postby Pete » 15 Sep 2013 17:04

Je bank accepteert geen Paypal? Dat is vreemd. Voor zover ik weer kun je gewoon een Paypal account aanmaken en er handmatig geld op storten via je bankrekening O_o Maar misschien vergis ik me.

Pete & Nordica neemt in ieder geval (nog) geen bank transfer aan... Ik zal eens kijken of dat mogelijk is :o

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 16 Sep 2013 11:25

Raouken verkoopt corsetten voor bjd's. Als je der gewoon een berichtje stuurt. Doet ze dat wel :)
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

heddiej
MSD
MSD

Postby heddiej » 16 Sep 2013 11:29

Maakt zij ook corsetten op aanvraag weet iemand dat toevallig?
<3

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 16 Sep 2013 12:31

Dat zou je haar zelf even moeten vragen. Geloof dat ze het soms wel doet.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

sylvesther
YoSD
YoSD

Postby sylvesther » 16 Sep 2013 20:48

bedankt voor de reactie's
mijn bank is daar helaas vet stom in :angry:
ik heb idd die raouken gevonden via youtube maar zijn er nog meer?

Giegel
SD13
SD13

Postby Giegel » 16 Sep 2013 20:59

hasel maakt pruikjes en staat op etsy, maar hoe zij dat doet met betlingen moet je haar elf even over berichten
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 16 Sep 2013 21:06

Je kunt bij Etsy ook een voorkeur voor shoplocatie invullen, als je daar nederland invult en dan op bjd zoekt, zie je alle nederlandse shops, zijn er niet zo heel veel trouwens.

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 17 Sep 2013 10:38

Kyanara (Kyanara Night) heeft ook een etsy shopje, die kan je ook altijd erover berichten. Ze verkoopt mutsjes en sjaaltjes, maar is ook erg handig met sieraden.
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

mekare
SD13
SD13

Postby mekare » 17 Sep 2013 10:45

De meesten zullen het helemaal niet erg vinden als je ze vraagt om gewoon via de bank te kunnen betalen - dat scheelt hun namelijk geld (etsy en paypal vragen een percentage van het verkoopbedrag). Altijd even mailen - ook bij landen als Duitsland is het eigenlijk nooit een probleem.

Raou
MSD
MSD

Postby Raou » 18 Sep 2013 08:37

Ik weet niet meer of dit mag van de regels, maar laat ik even aan shameless self promotion doen; Raouken Corsets op Etsy. Er is via Etsy zelf geen optie tot bank overschrijving, maar ik heb wel vaker Nederlandse klanten die via de bank willen betalen, en dat is geen probleem als je een berichtje stuurt :) Ik denk dat dat voor de meeste mensen met een shopje geld.

@Pete; Etsy heeft dus geen optie om bankoverschrijving te doen, maar als iemand erom vraagt stuur ik ze gewoon m'n gegevens en deactivate de listing die ze willen dan(zodat niemand anders 'm kan kopen). Dan gaat het een beetje buiten Etsy om, maar goed..
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

sylvesther
YoSD
YoSD

Postby sylvesther » 19 Sep 2013 23:21

bedankt voor de reactie's :)
ik krijg helaas 0 resultaten als ik bjd in etsy intik met de locatie nederland :leave:
ik ben ook op zoek naar een nederlandse bjd shop die casual bjd kleding verkoopt.
ik bestel liever niet via een buitenlandse webshop is ook een heel gedoe om het geld over te maken.....

Pete
SD
SD

Postby Pete » 19 Sep 2013 23:57

Is het misschien leuk om een lijst te maken met alle Nederlandse webshops inde Benelux?

@ Raou: als Etsy er niet achter komt.. xD Ze hebben al geld gevangen voor het listen dus ik denk niet dat het heel oneerlijk is om het zo te doen.

@ sylvesther: ik krijg ook geen resultaten... Misschien werkt die Etsy functie nog niet helemaal? Ik heb gezocht op "Netherlands" en 'kawaii' en ik zie dezelfde Chinese shopjes als altijd :/ Dus ik denk dat je meer vangt met hier vragen naar webshops.

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”