Puppit Productions Firefox: W.I.P
Moderator: Café Mods
- devilishxlianneke
- SD16

Dit begint een beetje belachelijk te worden, eerst beginnen mensen al met denken om er één aan te schaffen als ik alleen nog maar de tekening en wat onderdelen laat zien... Nu zijn er al mensen die zich al verheugen op een volgende pop nog voor de vorige af is!
Als deze trend zich doorzet reserveren mensen straks pop nummer 5 al als ik bezig ben met het gieten van pop nummer 2...
Als deze trend zich doorzet reserveren mensen straks pop nummer 5 al als ik bezig ben met het gieten van pop nummer 2...
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
Een greep uit mijn "concepts" folder:Kunnen we ook verzoekjes doen al?
Konijntje of zo.
Een robot, een banshee, een faun, een siamese tweeling, een geest/djinn, een zombie-diva, een levende viool en een ent.
Ik kan er vast nog wel ergens een konijn tussen prakken...
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
- DarkBlueRaven
- MSD

-
FlowerGirl
- SD

Dan wil ik iets frettigs opgooien als idee, of iets draakigs 
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•
De afgelopen dagen heb ik als een idioot oortjes lopen gieten in de hoop het juiste "recept" te vinden voor de vuurvos...
Mijn zeer wetenschappelijke methode:
Giet 5 ml van component 1 in bekertje één.
Giet 5 ml van component 2 in bekertje twee.
Voeg drupjes PU-kleurstof toe.
Noteer aantal drupjes per kleur.
Mix die zut.
Giet in mal.
Wacht.
Haal object (oor) uit mal.
Vloek omdat het niet de juiste kleur is.
En herhaal.
Na 8 keer vloeken en 2 tandenknarsende biiiiiijnnnaaaa's heb ik 'm.
Hier is 'ie, tussen "bijna" 1 en "bijna" 2 (de eerste te rood en de tweede te geel):

Door verschillen in monitor settings kunnen de kleuren een klein beetje anders overkomen dan ze in werkelijkheid zijn, maar zowel mijn camerascherm als computermonitor zijn het met mijn ogen eens dat ik de kleuren verdomd accuraat op de foto gekregen heb.
Nu nog een mal maken van het mensengezicht om te kijken of de kleur inderdaad echt goed werkt en ze niet te plastic of van chocola lijkt te zijn ofzo...
PS: misschien vinden sommigen dit grappig om te weten in het kader van de eerder genoemde stripverhaaltheorie:
Afgelopen week brak ik mijn bril (tegen de borst van een ex-boxer van 2 meter lang die tegen me aangesmeten werd). Ik heb inmiddels een nieuwe, maar had voor enkele dagen geen andere vervangers dan mijn 10 jaar oude zonnebril-op-sterkte (die viel af, want daarmee kon ik de kleuren van de hars niet goed zien)... En een stel oude, zware pilotengoggles die ik ooit op Ebay had besteld, niet wetende dat iemand er glazen op sterkte in had gelijmd, die toevallig vrijwel precies mijn sterkte bleken te hebben.
Stripverhaaltheorie...I rest my case.
Mijn zeer wetenschappelijke methode:
Giet 5 ml van component 1 in bekertje één.
Giet 5 ml van component 2 in bekertje twee.
Voeg drupjes PU-kleurstof toe.
Noteer aantal drupjes per kleur.
Mix die zut.
Giet in mal.
Wacht.
Haal object (oor) uit mal.
Vloek omdat het niet de juiste kleur is.
En herhaal.
Na 8 keer vloeken en 2 tandenknarsende biiiiiijnnnaaaa's heb ik 'm.
Hier is 'ie, tussen "bijna" 1 en "bijna" 2 (de eerste te rood en de tweede te geel):

Door verschillen in monitor settings kunnen de kleuren een klein beetje anders overkomen dan ze in werkelijkheid zijn, maar zowel mijn camerascherm als computermonitor zijn het met mijn ogen eens dat ik de kleuren verdomd accuraat op de foto gekregen heb.
Nu nog een mal maken van het mensengezicht om te kijken of de kleur inderdaad echt goed werkt en ze niet te plastic of van chocola lijkt te zijn ofzo...
PS: misschien vinden sommigen dit grappig om te weten in het kader van de eerder genoemde stripverhaaltheorie:
Afgelopen week brak ik mijn bril (tegen de borst van een ex-boxer van 2 meter lang die tegen me aangesmeten werd). Ik heb inmiddels een nieuwe, maar had voor enkele dagen geen andere vervangers dan mijn 10 jaar oude zonnebril-op-sterkte (die viel af, want daarmee kon ik de kleuren van de hars niet goed zien)... En een stel oude, zware pilotengoggles die ik ooit op Ebay had besteld, niet wetende dat iemand er glazen op sterkte in had gelijmd, die toevallig vrijwel precies mijn sterkte bleken te hebben.
Stripverhaaltheorie...I rest my case.
De gaatjes boor ik op de plek van het aangietpunt: Daar moet ik immers toch mee rommelen (boel wegsnijden).he, waar zijn die foto's van jou met goggles?
vergeet je de magneet gaatjes niet, of boor je die er later in?
En die foto's van mij met goggles zijn veilig weggeborgen, voor het welzijn van de mensheid.