Ik vind Agatha nog wel mooi. Ik denk met de juiste face up dat de lippen ook niet zo achterlijk groot lijken:p. het lichaam vind ik juist wel mooi en die dubbele joints geweldig!!!<3
Het lichaam is niet realistisch maar ag daar zijn er wel meer van!
Doll Chateau: Alma en Agatha
Moderator: Café Mods
- yasmina-chan
- SD13

ik heb agatha besteld
@Danae_Raven dat maakt toch niet uit,
ik had 28 vrouwen voor dat mijn eerste man pas kwam.
@Danae_Raven dat maakt toch niet uit,
ik had 28 vrouwen voor dat mijn eerste man pas kwam.
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
-
Danae_Raven
- SD

- JennaMarwell
- Tiny

Toen deze twee dames uitkwamen dacht ik er aan om Agatha te kopen, omdat zij iets beter binnen het huidige budget past dan Christina. Ik vind beide hoofdjes niet zo heel erg fijn om naar te kijken, zeker Alma. Wat me vooral heeft tegengehouden waren juist niet de hoofden, maar de onderkant van het lijfje. Het bovenlijf is zo mooi dun en die overgang naar die brede heupen vind ik fantastisch! Maar verder naar beneden worden die benen ontzettend dun evenals de enkels en de voeten. Jammer..
It's all about Art, Dance & Music