Dankjewel allemaal!
De vossenkleur goed krijgen blijkt nog best lastig. Mijn "recept" klopt wel, maar er zijn van die dingen die je over het hoofd ziet... Ik probeerde een bruikbare, niet-junkcast te maken van het gezicht en snapte er geen fluit van waarom de ene na de andere steeds kleurverschillen had... Meestal lichter dan de oortjes die ik had gegoten.
Tot ik besefte dat ik voor de oortjes plastic maatbekertjes had gebruikt, en voor het gezicht een grotere, kartonnen cup. Die dus de kleurstof deels opzoog.
Grrrr, 200 ml hars en 20 druppel kleurstof voor niks...
Om mezelf wat op de beuren heb ik dan maar eens een blanco gezicht gegoten...
Ik wilde aanvankelijk Neva's menselijke onderdelen een ietwat menselijke huidskleur geven (wel heel bleek), maar dit puur wit vond ik zo goed staan dat ik het maar zo laat. Het scheelt ook een boel gezeik met kleurstof, geeft minder kans op bubbels en met die vossenpoten gaat ze toch niet voor menselijk door.
Dus ziehier een redelijk accurate foto van hoe de "naakte" (=zonder face-up) Neva eruit zal komen te zien:

I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.