vorige week een littlefee juri 2014 face plate gescoord ! Ze heeft een face up van mij gekregen. Met haar warrige pruikje lijkt ze net uit bed gekropen te zijn..Ik moet nog een beetje aan haar wennen ( is ze niet too cute?)
[URL=http://s814.photobucket.com/user/g ... .jpg[/img][/url]
mijn laatste aanwinst!
Moderator: Café Mods
mijn laatste aanwinst!
at home :mnf Siean (Lone), mnf Chloe (chloeetje), soulkid Liddel, ltf Ante tan (Beertje), ltf Ante (Pip), resinsoul Yu (Buffy), ltf juri2014 face-plate/
Dat hangt er vanaf. Hou jij van schattig? Ik vind Littlefee Ante leuk. Ook zo'n eentje met een hoog schattigheidsgehalteik bedoel: is het schattigheidsgehalte te hoog? of niet?
Mijn mening: ik vind jouw meisje haar kusmondje erg lief - en ja, van haar valt wel wat te maken.
Misschien wil je eigenlijk een andere look voor haar? Voor mij is het bij een nieuwe doll altijd even zoeken - en inderdaad, even wennen
-
Proserpine
- *Puppetmaster*

Heel lief, niet over de top, gewoon lekker schattig 
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo