Tove done but argh, the doubts! -Supia Hael-

Spam random foto's van je dolls in dit fijne forum.

Moderator: Café Mods

Dimiix
YoSD
YoSD

Tove done but argh, the doubts! -Supia Hael-

Postby Dimiix » 13 Dec 2014 17:51

Hier is ze dan.. Tove is klaar!

Ze heeft alles dat ik heb gevraagd, en toch heb ik zoiets van: euhhh.. is dit het?

Ik weet van mezelf dat ik heel slecht ben in het uitleggen van wat ik wil. Ik geef dan ook meestal 45% creatieve vrijheid aan de customizer ^_^

Ik vind wat er gedaan is aan het popje hartstikke mooi! Maar toch klopt er iets niet, naar mijn persoonlijk gevoel. (de ogen buiten beschouwing gelaten, ik weet dat ze niet matchen maar heb geen andere voorlopig)

Misschien dan toch maar een nieuwe face-up :P

Pruikje is door mezelf gemaakt ^_^

Image
<i> * Supia Hael :: Nameless * </i>

sandra46
MSD
MSD

Postby sandra46 » 13 Dec 2014 22:26

Ze is mooi, jammer dat het niet goed klikt voor je
Misschien eerst andere ogen proberen, kan helpen
Succes! Vind haar pruikje wel erg mooi!
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

Toxic_nightmist
SD
SD

Postby Toxic_nightmist » 14 Dec 2014 00:03

Wat vervelend dat het niet helemaal is wat je had gehoopt.
Ik sluit mij aan bij de ogen - persoonlijk vind ik ze aan de kleine kant.
Alhoewel de face-up erg mooi is, denk ik dat hij te braaf is (niet sprekend genoeg) in combinatie met de pruik.
Veel succes er mee in ieder geval!
Spite and playful eyes

Ythiel
MSD
MSD

Postby Ythiel » 14 Dec 2014 00:42

Ahh, wat tof om je meisje te zien. Er zijn te weinig Supia Hael's, ik zeg het je...

Ik sluit me aan bij Toxic overigens, wellicht is de face-up net iets te braaf voor het uiterlijk dat je haar probeert te geven. Ik vind haar wel ERG mooi, als ik eerlijk ben, maar ik ben een Hael-fan haha.
Moira (Soom Taco), Exellion (Iplehouse Felix), Lilith (Supiadoll Hael), Elizabeth (Supiadoll Rosy)

eefc0re
SD13
SD13

Postby eefc0re » 14 Dec 2014 01:21

Wat jammer dat de binding niet zo wil vlotten!
Helmaal nadat ze voor je gevoel af zou zijn...misschien is ze dat gewoon nog niet ;)
Kij idd wat een andere/aangepaste face-up kan doen (deze is super mooi gedaan!!!!!!! Love the lips! Maar idd net wat te braafjes voor haar misschien?)

Al met al vind in haar nu al een schoonheid <3 de pruik heb je super gedaan!!
En Maak je iig geen zorgen...We all know the feeling..het is ontzettend rot :upset:
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

Cynthevla
Hound
Hound

Postby Cynthevla » 14 Dec 2014 09:42

Ik vind haar prachtig!

Jammer dat je niet goed met der kan binden. Misschien zijn der kleuren net iets te neutraal in der face up. Mischien iets vellere lippen al kan helpen. Ze heeft zo een sprekende pruik dat der face up een beetje weg valt (al is deze prachtig gedaan!!)
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Little Lost Pixie
SD
SD

Postby Little Lost Pixie » 14 Dec 2014 11:18

Voor mijn gevoel is de face-up net iets te gestileerd voor de vrij realistische sculpt. Verder is ze wel prachtig!!
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)

Dimiix
YoSD
YoSD

Postby Dimiix » 14 Dec 2014 12:26

Dank jullie voor de constructieve feedback! <3

Inderdaad, de face-up gaat veranderen en nieuwe ogen zijn ook een must. Ik heb heel lang BJD-loos geweest en had maar 1 paar ogen bij gehouden voor 'als ik ooit terug dezelfde pop ging kopen'.. maar dat was een MSD dus vandaar de kleine oogjes. ^_^

Ik ga alvast aan de slag met het denken aan de nieuwe look! :P

Dimiix
YoSD
YoSD

Postby Dimiix » 14 Dec 2014 12:27

Ahh, wat tof om je meisje te zien. Er zijn te weinig Supia Hael's, ik zeg het je...

Ik sluit me aan bij Toxic overigens, wellicht is de face-up net iets te braaf voor het uiterlijk dat je haar probeert te geven. Ik vind haar wel ERG mooi, als ik eerlijk ben, maar ik ben een Hael-fan haha.
Ja inderdaad! Bij het researchen vond ik er ook zo weinig... ze is echt zo mooi! Ik vind ze mooier dan Rosy (heb ik gehad) terwijl die dan populairder is ^_^

misuzu
MSD
MSD

Postby misuzu » 14 Dec 2014 17:23

wauw prachtige pruik
365 days and night, 365 tries to make it right.

Mizuki [Minifee Chloe]
Amaya [Supia Hael]
Olivia [DIM Flowne Hybride]
Maleficent [Leeke art doll Ashley]
Scarlett [Luts Delf Miyu]
Alicia [Supia Juah tan]
Cecilia [DIM Larina Hybride]

Return to “In the Picture”