Allereerst Lilith, mijn Supiadoll Hael (faceup door Lylypie).

Ik heb recentelijk haar wimpers opgeplakt, omdat ze voorheen er geen had... Het ziet er naar mijn idee 'natuurlijker' uit met wimpers (Ter vergelijking).
Exellion, mijn Iplehouse Felix (faceup door Clockworkangel) en Sasha, mijn Soom Migma (default faceup).

Ze zijn geen koppel (Exellion heeft een vriend), maar Sasha heeft een keiharde crush op 'm. Zij denkt namelijk dat hij single is. In januari komt er een pruik voor hem binnen, zodat hij eindelijk van dit beatles kapsel af is.
Abel is mijn Soom Obsidius (faceup door SoftPoison), en de meest recente aanwinst voor de crew. Hij gedraagt zich zoals hij eruit ziet: een beetje een arrogante eikel. Ook zijn pruik komt in januari binnen.

Hij draagt kleurlenzen, want dat is edgy en hip. >__> jaja.
Ennnnnn mijn kleine favoriet... die eigenlijk totaal niet in de crew past maar van wie ik te veel houd om haar weg te doen... Moira, mijn Soom Taco (faceup door Clockworkangel).

Moira is al een tijdje dood. Ze heeft een broertje wat nog leeft, en die plaagt ze zo nu en dan. Hij is namelijk een van de weinigen die haar nog kan zien.
Ik sta zeer open voor feedback/kritiek. Ik heb soms het inzicht van een aardappel, dus alle tips zijn welkom.