Dollmore en online betalen in general

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

spacerogue
MSD
MSD

Dollmore en online betalen in general

Postby spacerogue » 09 Dec 2008 20:17

Ik baal ervan, het lijkt wel of ik de enige ben op deze bol die niet weet hoe het werkt (komt door m'n ouders mind you)

dus ever since ik m'n doll hier bij TP heb besteld staan er items op m'n Dollmore wishlist, heb ik eindelijk m'n visa, laad de pagina niet in Firefox.
Dus we zijn nu enkele dagen later en ik probeer nog eens maar dan in IE , k eindelijk,

enter Visa number
*done*
Expiration Date
um ... what this be ? ok dan maar iets random 12/2008 , is dit maand dag ????

enter last 3 digets of card
*done* weet ook weer niet of het juist is maja, er is maar 1 nummer mogelijk, ne ?

TRANSACTION FAILED

ho great :oops: Ik word er GEK van, kan iemand me aub helpen, maar dan ook echt helpen en niet zoals m'n ouders die er alles aan doen om me lekker schuldig te voelen want omg korea, zo ver, ze gaan zeker m'n nummer stelen ! lolouders x_x:::
ImageImageImage

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 09 Dec 2008 21:24

Expiration date is de datum tot wanneer je creditkaart geldig is. Expiration date kun je ook niet zomaar random invullen, dan gaat de transactie inderdaad fout. Ik heb namelijk ooit per ongeluk een fout in getypt.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 09 Dec 2008 22:08

Yep, de verloopdatum van je kaart moet je goed invullen (staat voorop, maand/jaar) en die 3 cijfers die je moet invullen staan op de achterkant schuin gedrukt op de strip waar je handtekening op staat (ik neem tenminste aan dat het hetzelfde werkt als bij Mastercard). Dit is een soort "ID-code" van je kaart. Succes!

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 10 Dec 2008 20:39

ja kan ook gewoon met een grouporder mee bestellen scheelt zowizo een hoop gezeik XD
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

spacerogue
MSD
MSD

Postby spacerogue » 12 Dec 2008 19:33

Hooo, dat is dan de Valid true datum , k dat weten we ook dan weer ,het zal idd dat zijn, k nu moet ek nog maar eens probere. Vind het niet zo supper want kheb al een epic lijst van dingen die gecanseld zijn ...

Yeah maar ik was te laat voor de group order, echt stom want ik had nogtans de forum gezien x_x
ImageImageImage

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 12 Dec 2008 19:54

er zijn redelijk wat vaak grouporders, en als je iets wilt bestellen en er is op moment niet, dan open je en topic met de vraag of er 1 komt, we bijten niet hoor XD
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

spacerogue
MSD
MSD

Postby spacerogue » 16 Dec 2008 21:34

ok ik zal m'n best doen ^^

Danke voor al de hulp!!! het lijkt erop dat m'n bestelling onderweg is :x <3
ImageImageImage

Return to “Vragen en tips”