Pruik Hermelien,
zit lekker wild zoals het hoort ^^
(sorry is echt de beste foto van haar die ik had. heb een soort haat liefde verhouding met Ersa Flora ogen, in het echt zijn ze zooi mooi!! alleen ik vind ze een nachtmerrie om te fotograferen.)

Eva der nieuwe pruik:
heb hem net vandaag af gemaakt, alleen ik zie dat ik hier en daar nog wat weaves bij moet doen of misschien zelfs weghalen.... (een fotoshoot is een geweldige manier om de pruik te testen, heb ik gemerkt XD)

Ivy der pruik.
deze is al een tijdje af maar was te lui om er foto's van te maken.
de kleur begon eigenlijk als een grapje maar vind hem nu eigenlijk zo gaaf dat ik der body blushing (in ieder geval van der vleugels) ga aanpassen zodat deze veel meer opvallen.
"You wanted spring, so here it is!!"

Ik heb een Unoa Sist Bully FP al een tijdje hier liggen maar is nog niet helemaal zals gewenst. voor de gein heb ik de overige weaves van Hermelien en Ivy gebruikt voor een pruik voor deze dame.... en het word eigenlijk leuker dan ik van tevoren dacht, sommige dingen kan je niet plannen XD
geen overvieuw foto want ze is nog kaal bovenop (ja net als een priester, ik maak veel tussentijdse foto's van mijn dolls dus als je veel priester foto's wil zien dan moet je het aan mij vragen XD)

bedankt voor het weer aanlezen en kijken naar mijn geratel en foto's