Pruiken parade

Spam random foto's van je dolls in dit fijne forum.

Moderator: Café Mods

Cynthevla
Hound
Hound

Pruiken parade

Postby Cynthevla » 25 Jun 2015 14:35

dussss ik denk ik toon maar weer eens waar ik mee bezig ben geweest de afgelopen weken.

Pruik Hermelien,
zit lekker wild zoals het hoort ^^
(sorry is echt de beste foto van haar die ik had. heb een soort haat liefde verhouding met Ersa Flora ogen, in het echt zijn ze zooi mooi!! alleen ik vind ze een nachtmerrie om te fotograferen.)
Image

Eva der nieuwe pruik:
heb hem net vandaag af gemaakt, alleen ik zie dat ik hier en daar nog wat weaves bij moet doen of misschien zelfs weghalen.... (een fotoshoot is een geweldige manier om de pruik te testen, heb ik gemerkt XD)
Image Image

Ivy der pruik.
deze is al een tijdje af maar was te lui om er foto's van te maken.
de kleur begon eigenlijk als een grapje maar vind hem nu eigenlijk zo gaaf dat ik der body blushing (in ieder geval van der vleugels) ga aanpassen zodat deze veel meer opvallen.
"You wanted spring, so here it is!!"
Image

Image Image

Ik heb een Unoa Sist Bully FP al een tijdje hier liggen maar is nog niet helemaal zals gewenst. voor de gein heb ik de overige weaves van Hermelien en Ivy gebruikt voor een pruik voor deze dame.... en het word eigenlijk leuker dan ik van tevoren dacht, sommige dingen kan je niet plannen XD
geen overvieuw foto want ze is nog kaal bovenop (ja net als een priester, ik maak veel tussentijdse foto's van mijn dolls dus als je veel priester foto's wil zien dan moet je het aan mij vragen XD)
Image

bedankt voor het weer aanlezen en kijken naar mijn geratel en foto's <3
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Valinda
Site Admin
Site Admin

Postby Valinda » 25 Jun 2015 14:59

Die pruik maakt Eva veels te lief, of is dat de bedoeling?

Ze zien er nu allemaal schattig uit. ;)
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.

Rij
MSD
MSD

Postby Rij » 25 Jun 2015 16:00

Ik vind Ivy echt geweldig met die pruik! :squee:
Sowieso awesome dat je pruiken aan het maken bent, misschien kan je me op een gegeven moment eens helpen een (regenboog) pruik te maken voor Linnie. :D Geen haast hoor, voordat je al in de stress schiet. :x
De mens : Rij.
De dolls : Dominic (Fantasy Doll Lionel), Linnaeus (IMPL Doll Verne), Unnamed (Illusion Spirit Meilin), Nuri (Soom faery legend Noellia), Tulip (Dollzone Coral) & Berry (Dollzone Big Dipper).

Cynthevla
Hound
Hound

Postby Cynthevla » 25 Jun 2015 17:28

Sorry, ik hou gewoon van schattige dolls XD
Eva kan der ook niks aan doen hoe ze is geboren XD

Jaaa Rijtje, tuurlijk help ik je!
Gaan gewoon gezellig een paar dagen die pruik voor hem maken (sorry kan helaas niet in een middag maar gelukkig wonen we binnenkort op steenworp afstand XD )
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Return to “In the Picture”