Vernis gloss

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

Mew-chan
YoSD
YoSD

Vernis gloss

Postby Mew-chan » 31 Dec 2008 14:22

heya,

ik zoek al een hele tijd een gloss acryl vernis voor face-up's, heeft iemand enig idee of "van Gogh gloss vernis" een goed idee is? Er staan namenlijk geen bestandsdelen achterop en het is zo'n beetje het enige wat ik hier in de buurt heb kunnen vinden. Er zit hier in de buurt een kwast en een pipoos, en misschien dat iemand die rond den bosch zit nog andere suggesties heeft?
Ik heb niet het budget noch de tijd om het hoofd van mijn bjd te repareren, dus vandaar maar even het zekere voor het onzekere.

Sorry overigens als het al ergens anders staat :oops: ;)
People will talk about you anyway, might as well give them something to talk about

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 31 Dec 2008 17:36

Je kan ook altijd aan de verkoop(st)er vragen of het op acryl basis is of niet.

Mew-chan
YoSD
YoSD

Postby Mew-chan » 31 Dec 2008 18:24

Ja, maar die weet het dus niet ^^U het is meer om te weten of er iets in zit wat schadelijk zou kunnen zijn voor mijn dolls
People will talk about you anyway, might as well give them something to talk about

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 31 Dec 2008 18:57

Wij verkopen Jo Sonja's Gloss en Matt varnish, deze zijn zeker geschikt voo BJD's
Voor zover bij ons bekend is van gogh varnish niet op acrylbasis verkrijgbaar.

teenage-angel
SD16
SD16

Postby teenage-angel » 01 Jan 2009 23:31

je hebt wel van amsterdam acryl vernis mat en glanzend, in spuitbus en vloeibaar. Ik gebruik dat zelf op me schilderijen, denk dat pipoos dat wel verkoopt, valt ook wel mee in prijs. Geen idee wat het doet op een BJD, ingredie?nten staan wel achterop
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

Mew-chan
YoSD
YoSD

Postby Mew-chan » 03 Jan 2009 13:43

oke, bedankt in ieder geval ^^ ik zal binnenkort even gaan kijken, meen dat ik er ook al een keer mee in mijn handen heb gestaan

Return to “Vragen en tips”