Als het verplaatst moet worden, is dat stom van mij
Making / Shipping Time Dollzone
Moderator: Café Mods
Making / Shipping Time Dollzone
Oke sorry als dit een stomme vraag is, en ja ik ben nogal ongeduldig
Maar wat zijn jullie ervaringen met de totale maak en zend tijd van dollzone? Overal staat "kort en snel".. maar ik zocht naar wat duidelijkers
Tuurlijk staat er op de site het aantal dagen.. maar mensen hun ervaringen zijn toch wat betrouwbaarder
En ook (voor een n00b haha) hebben jullie vaak meegemaakt dat er extra kosten kwamen door douane? xx bedankt voor eventuele reacties die er komen, sorry als het een stomme vraag was.
Finishing: 7 outfit, 3 wig, 5 shoes, 4 eyes, 1 face, 6 acc, 1 body, 2 cap/putty.
Ik heb net nog een mailtje gestuurt met de vraag of alles daar nog in orde is en of er problemen waren met mijn bestelling ofzo.
In elk geval bleek 2 weken en een paar dagen geleden te zijn maar toch, het duurde inderdaad lang voor ik antwoord of bevestiging kreeg.
Ik dacht zo dat DZ met de feestdagen wel wat extra orders had gerekend en misschien al een aantal dingen op voorhand gemaakt hadden, zoals lichamen enz. Als ze alles echt 100% op bestelling maken kan het inderdaad wat langer duren, maar dan zou ik geen bericht gekregen hebben dat het verzonden was denkik?
@Kirawolf, Hong was eigenlijk de eerste die mn aandacht wat trok, maar hij was wat te groot denkik, ik had geen idee waar ik hem zou moeten zetten enz, en toen ik de kleinere ben gaan bekijken vond ik hid en damn
anyways, nu wachten tot morgenvroeg op antwoord, daar zijn ze gelukkig altijd wel snel mee
edit: nog niets deze morgen, enig idee of ze ergens vakantie nemen? En anders gewoon nog dagje wachten :(
In elk geval bleek 2 weken en een paar dagen geleden te zijn maar toch, het duurde inderdaad lang voor ik antwoord of bevestiging kreeg.
Ik dacht zo dat DZ met de feestdagen wel wat extra orders had gerekend en misschien al een aantal dingen op voorhand gemaakt hadden, zoals lichamen enz. Als ze alles echt 100% op bestelling maken kan het inderdaad wat langer duren, maar dan zou ik geen bericht gekregen hebben dat het verzonden was denkik?
@Kirawolf, Hong was eigenlijk de eerste die mn aandacht wat trok, maar hij was wat te groot denkik, ik had geen idee waar ik hem zou moeten zetten enz, en toen ik de kleinere ben gaan bekijken vond ik hid en damn
anyways, nu wachten tot morgenvroeg op antwoord, daar zijn ze gelukkig altijd wel snel mee
edit: nog niets deze morgen, enig idee of ze ergens vakantie nemen? En anders gewoon nog dagje wachten :(
Ik vind de grootte niet lelijk ofzo, ik wilde gewoon niet te groot beginnen, maar misschien dat ie er ooit ook nog bijkomt xD
Het enige waar ik niet echt tevreden van was bij hid was net die outfit xD
Schoenen met tenen (ugh)
:p
Die broek vind ik wel meevallen maar waarom die open stukken aan de zijkant?
Truitje was zoo zo van, waarom de inkijk en de pluche bovenaan o_O?
Ik heb eigenlijk alles zowat dubbel gekocht om te kunnen wisselen en combineren
Fullset is wel fijn enz, maar ik heb liever toch wat eigen keuze in zn uiterlijk denkik
Het enige waar ik niet echt tevreden van was bij hid was net die outfit xD
Schoenen met tenen (ugh)
Die broek vind ik wel meevallen maar waarom die open stukken aan de zijkant?
Truitje was zoo zo van, waarom de inkijk en de pluche bovenaan o_O?
Ik heb eigenlijk alles zowat dubbel gekocht om te kunnen wisselen en combineren
Ze hebben inderdaad redelijk weinig normale kledij, een geluk dus dat ik geen enorm normale dolls wil xD
De stijl van de outfit vind ik wel leuk hoor, assasins zijn wel super
Ik heb de outfit van de fullset van Mo gekozen, die is wat minder extreem en naar mijn idee wat mooier
Ook iets assasin-achtig maar met wat punky invloeden enz
En natuurlijk blijven rondkijken voor andere mooie kledij he xD
Ik had een paar maanden terug een enorme mooie lederen jas gezien voor msd maar die was uitverkocht en nu vind ik zelfs de site niet meer waar hij opstond (waarschijnlijk verwijderd) wat dus wel zonde is :(
De stijl van de outfit vind ik wel leuk hoor, assasins zijn wel super
En natuurlijk blijven rondkijken voor andere mooie kledij he xD
Ik had een paar maanden terug een enorme mooie lederen jas gezien voor msd maar die was uitverkocht en nu vind ik zelfs de site niet meer waar hij opstond (waarschijnlijk verwijderd) wat dus wel zonde is :(
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”