Vraagje over MSD kleding

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Calysta
YoSD
YoSD

Vraagje over MSD kleding

Postby Calysta » 14 Feb 2009 12:51

Hoi,

Kan iemand mij vertellen of er ook MSD-formaat kleertjes zijn die aan de bovenkant wat ruimer zijn? En eventueel of dat per merk nog kan verschillen.

Ik wil namelijk binnenkort een Herrendoll Samantha kopen :D , maar die heeft een grotere borst omvang dan de meeste andere MSD's.

Ik zal waarschijnlijk ook nog wel problemen krijgen met haar benen, maar dan krijgt ze gewoon alleen rokjes ;)

Deredere

Postby Deredere » 16 Feb 2009 10:21

Je kunt kleding bij mij op maat laten maken als ik de doll een keertje op kan meten.

Fénicia
MSD
MSD

Postby Fénicia » 16 Feb 2009 12:11

Ook ik maak kleding op maat voor je doll. Ook heb ik al een voorraad outfitjes gemaakt die je op beurzen, cons en events waar ik zal zijn ter plekke kunt passen voor je ze koopt. De outfitjes die ik al heb kun je hier bij de advertenties en op mijn site al bezichtigen en de datums van events vind je ook terug op mijn site (=> extra => agenda) ;)

Calysta
YoSD
YoSD

Postby Calysta » 17 Feb 2009 06:56

Bedankt voor het aanbod dames, ik zal het onthouden voor het geval ik niets kan vinden.

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 17 Feb 2009 17:12

je kan ook kijken naar dollmore kleertjes,, dollmore poppen zijn aan de grote kant dus, verglijk die maten?
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”