CP Juri!

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

Mickymuis
Hound
Hound

CP Juri!

Postby Mickymuis » 21 Feb 2009 22:46

Heey hey,

Ik ben iets beter in Nederlands dan in Engels dus ik dacht ik vraag het hier even^^

Ik zag op Doa deze doll: http://www.denofangels.com/forums/showt ... p?t=233995
Nou weet ik nog niet zo goed wat alle afkortingen zijn van de companies dus was is een CP Juri...? Volgens mij heeft het iets met een event te maken? Maar ik word er niet echt wijs van dus ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Ik vind haar erg mooi en wil dus ook weten waar ik haar eventueel zou kunnen kopen :)

Thanks!

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 21 Feb 2009 22:58

CP=Cerberus Project=de sculptors van het bedrijf Luts (tegenwoordig heeft Luts geloof ik liever dat je hun dolls aanduidt als Luts dolls ipv CP dolls omdat CP sculptors ook voor het bedrijf Fairyland werken).

Juri (in dit geval Juri 2005, het Juri event head dat in 2005 uitgegeven is) = benaming van een Luts event hoofd. Ze hebben meestal twee events per jaar, het hoofd van een zomer event wordt over het algemeen Juri gedoopt, het winter event is Nanuri (of andersom^^;;). De event hoofdjes zijn limited en kon je alleen bij een bestelling vanaf een bepaald bedrag gratis erbij krijgen. Op de Luts site zijn ze dus niet (meer) te koop. Juri 05 hoofdjes zijn gezocht en dus moeilijk te vinden, maar af en toe duikt er wel eens eentje op op Ebay of de DoA Marketplace. Succes met de zoektocht^^!

Mickymuis
Hound
Hound

Postby Mickymuis » 21 Feb 2009 23:13

aaha typisch weer iets voor mij, een limited of event willen!
Het is dus alleen een hoofdje?
Lol maar heel erg bedank! Nou weet ik in elk geval wat ik zou moeten zoeken als ik d'r ooit kan vinden!
En ik zal nog even moeten door posten op Doa om daar marktplaats acces te krijgen xD *goes posting*

Ow nog iets, is dit dan wel een oorspronkelijk hoofdje of is het gemod (noem je dat zo? :oops: ) Want de oog vorm en het mondje vind ik erg leuk...maar als het zo gemaakt is door de owner heeft het dus niet heel veel zin om d'r te zoeken ;)

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 21 Feb 2009 23:35

Ach, ik zoek ook altijd dolls uit die of limited zijn of niet meer in productie^^;; Dit is een originele^^. Juri05 heeft ook elfoortjes trouwens. En het is inderdaad alleen een hoofdje, maar Luts lijfjes kun je zo op de site krijgen. Wel even opletten, Juri05 is een type 1 hoofd (zonder speciaal neksysteem) dus past niet zomaar op een type 2 lijfje.

Return to “Vragen en tips”