verzoekje om plaatjes, links en hulp?

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

kimichan84
Hound
Hound

verzoekje om plaatjes, links en hulp?

Postby kimichan84 » 08 May 2009 19:44

Hoi, Ik heb mijn eigen site geopend met een BJD pagina, maar omdat het BJD gedeeltje zo weinig to geen bezoekers kreeg, ben ik die paar paginas over aan het zetter naar mijn andere website die ik geheel aan BJD ga weiden. Mijn vraag is of ik omdat ik geen doll heb tot DoD is een keertje opschiet en haar verstuurd, plaatjes van jullie dolls zo kunnen krijgen om voor mijn site te gebruiken.

Ik zoek schattige plaatjes van pukipuki lengte dolls als plaatjes naast de titels en plaatjes van dolls die zitten, liggen of staan en iets aanwijzen dat ofwel onder, boven of naast hen is?

Ik weet dat ik veel plaatjes op photobucket kan vinden maar ik mag die niet gebruiken van het bedrijf waar ik de site bij gemaakt heb, want je moet toestemming hebben om ze te gebruiken. Dus ik dacht misschien zijn er hier op het forum wel mensen die hun plaatjes aan mij willen lenen om te plaatsen op mijn site?

Overigens als er met uitzondering van de dames van pink hazard wier link al is toegevoegd nog mensen zijn die hun site ter promotie willen linken vanuit de mijne dan zou dat ook leuk zijn. Heb namelijk maar 4 links nu. Pink hazard, dit forum, het final wings forum en Dolfiestartkabel. Links naar jullie sites zijn ook leuk voor mijn bezoekers om te bezoeken. ^^

En tips over wat ik er nog meer allemaal op zou kunnen zetten zijn ook welkom overigens. ^^

Alvast graag en dankje! ^^

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”