Commisie shop openen?

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Interesse Face-up commissies?

Ja
3
75%
Nee
1
25%

Total votes: 4

Hexje
Hound
Hound

Commisie shop openen?

Postby Hexje » 13 May 2009 21:12

Ik zit al een poosje met het idee om een commissie shop te openen voor face-ups. Maar nu wil ik eerst even weten of er wel genoeg interesse is om een shop te openen.

Dus heb jij interesse in een face-up van mij?

Enkele voorbeelden *laatste nieuwe*:
Image

Image

Image

.Rooz
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby .Rooz » 13 May 2009 21:14

Ik vind de face ups super die je maakt dus misschien is het wel leuk om het te doen maar je moet wel zeker van jezelf zijn niet dat je dadelijk met tegen zin face ups moet gaan maken dat is 1 ding dat ik je mee geef.

*Kazuki*
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby *Kazuki* » 13 May 2009 21:14

Ikke heb ja gestemt! Je face-ups zijn fantasties! Maar je moet je er natuurlijk wel goed bij voelen! <3
Think about today, because tomorrow is to far away and yesterday has past away.
Image
@Home: Amarantha (Resinsoul Dan)

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 13 May 2009 21:17

ik voel me er zeker goed bij alleen als er geen interesse is dan vind ik het zelf soort van dom om een shop te openen. Maar ook zit ik nog een beetje te denken of ik het alleen in nederland moet houden of over heel de werled dus ook op DoA.

Wat denken jullie?

.Rooz
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby .Rooz » 13 May 2009 21:36

ik zou om te beginnen het nog even in NL houden dan kan je zien hoe het uitpakt gaat dat goed dan zou je eventueel ook buitenland kunnen gaan doen =]

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 13 May 2009 22:28

Er zijn in NL al vrij veel artists die echt naam hebben.
Ik denk dat je best een shop kan openen, maar dat je realistisch moet blijven met prijzen enzo, en een eigen stijl misschien zoeken moet gaandeweg.
Want als je echt een eigen 'thing' hebt, geeft dat net even een extra touch waardoor mensen juist bij jou aankloppen.
Wat je nu doet is vrij basic, dat is mooi hoor daar niet van, maar geeft niet echt iets extra's. Am I making sense?

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 14 May 2009 19:10

Ik snap je punt helemaal Amaris maar je moet ergens mee beginnen. Zelf snap ik ook wel dat ik niet kan op boxen tegen Sweetly Twisted, Naiara, ClockworkAngel en Pink Hazard. Maar ook zij zijn ergens moeten beginnen en dat is ook begonnen met een basic face-up niet? Als je meer hoofden tot je beschikking hebt en meer karakters kan je meer uit proberen, helaas heb ik niet voldoende geld om nog meer hoofden in te kopen om face-ups te testen.

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 15 May 2009 23:53

Slotje, Commissie shop geopend

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”