Vleugeltjes LittleFee/PukiFee - Dollzone Xmas minibb

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Wish
MSD
MSD

Vleugeltjes LittleFee/PukiFee - Dollzone Xmas minibb

Postby Wish » 13 May 2009 10:58

Dus, ik las net het nieuws dat fairyland met een nieuw formaat op de markt komt. Wat me vooral interesseerde waren de transparante vleugeltjes. Ik zou ze graag voor mijn DZ Leo (mini bb) willen hebben.

Ik kreeg een opmerking dat ik eerst moest nagaan of de polariteit van de magneetjes dezelfde is, zodat ze elkaar niet afstoten.

Is er iemand die littlefee-vleugeltjes eens kan uitproberen op een minibb?
Misschien dat TP ze zelfs in stock heeft? *hint* ;)

edit;: het zou ook moeten lukken met alles dat op een puki-littlefee hoofd kan "plakken".

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 13 May 2009 17:34

De Fairyland vleugeltjes passen helaas niet op een mini BB doll
Dollzone heeft 2 dezelfde magneten, Fairyland heeft 1 positief en 1 negatief.

Voor het gemak meteen een overzichtje, zodat iedereen met een soortgelijke vraag het op kan zoeken ;)

Volks hebben 2 dezelfde magneten, maar andersom gepolariseerd dan Dollzone, de vleugels stoten dus af.

Bambicroni heeft ook positief en negatief, maar precies andersom als Fairyland, de linkervleugel zit dan rechts en andersom.

Helaas kun je de vleugels dus niet onderling wisselen zonder de magneten los te halen (als het lukt).

Wish
MSD
MSD

Postby Wish » 13 May 2009 18:21

Bedankt al. Wel zonde dat ze echt niet passen :(

Nuja, misschien dat ik (als ze niet te duur zijn) een paar probeer aan te schaffen om wat mee te prutsen inde hoop dat de magneetjes vervangen kunnen worden.

Fénicia
MSD
MSD

Postby Fénicia » 13 May 2009 23:04

Misschien lukt om de vleugeltjes toch te gebruiken als je een klein metalen plaatje onder haar/zijn kleding doet tussen de 2 soorten magneten. ;)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”