Pruiken voor een Bambicrony

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Hexje
Hound
Hound

Pruiken voor een Bambicrony

Postby Hexje » 13 Dec 2007 17:18

Ik heb een vraagje over de pruikjes voor een bambicrony,
de CB's hebben volgens de site pruikjes van 5-6 maar bij Luts hebben ze CB Roko als model voor de 6-7 pruikjes.
Passen de 6-7 pruikjes echt niet, dus zijn ze veel te groot?
Ook heb ik even zitten rekennen en Honey Delf heeft een hoofd omtrek van 6.4 Inch en Bambicrony heeft ook een hoofdomtrek van 6.4 Inch
Dus je zou zeggen dat het moet passen toch?

Of zit ik er nu heel ver langs met mijn rekensommetje? kan iemand mij verder helpen?

Groetjes Hexje

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 13 Dec 2007 21:14

je moet 5-6 hebben anders zijn te groot, wat ik dus had met die eene pruikje daar stond ook bij de bc hem paste maar die is dus echt te groot. die van thinkpink passen bc perfect je hoeft zelfs geen klitterband te gebruiken
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 13 Dec 2007 21:21

Hmm wat vreemd zeg :shock:
Want ze hebben wel dezelfde omtrek in hoofdjes, of ik moet er erg langs zitten met rekenen :P

En zou leekworld passen met pruikjes, met 6-6.5 Inch? of gaat dat dan ook nog te groot zijn?

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”